Pagini

Faceți căutări pe acest blog

16 august 2017

Jurnal de pisic/2

16 august


Fusei la doctor azi. Am calatorit foarte confortabil, la clasa I, in buzunarul de la geanta mamicii noi. Mi s-a determinat sexul, de azi am certitudini : sunt baietel. O sa ma cheme, a zis mama, Pus-Pus. Tot azi mi s-a spus ca am o luna, asa ca imi voi serba ziua pe 14 iulie, avand Marseieza ca fond muzical al petrecerii. Sunt prea mic ca sa fiu deparazitat intern. Extern m-a deparazitat d-na doctor cu un pieptene special.A gasit vreo 48 de purici, dar este posibil  sa mai fi ramas cativa de prasila. Oricum, ma simt mult mai usor acum. Dupa atata pieptanat, am o blanita foarte curata, poate ma aleg cu mai multe mangaieri pe chestia asta. Sau poate nu caci refuz cu incapatanare sa utilizez litiera si mama e neagra de suparare. Totusi, am primit de mancare si m-am infruptat cu o pofta nebuna, ceea ce se poate lesne vedea in videoclip.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.