Pagini

Faceți căutări pe acest blog

12 august 2016

Calaluna-Bvulgari


Calaluna face parte din colectia privata a casei Bvulgari, drept urmare este un parfum cam scump. Mai binele este dusmanul binelui. Se pare ca Daniela  Roche Andrier a facut o obsesie pentru iris. Daca irisul casei Prada creat de acelasi nas imi pare o reusita, irisul din Calaluna imi pare doar mai scump si mai zaharisit. Este greu sa simti alta nota in afara irisului. Parfumul miroase a radacina cruda de stanjenel, mult indulcita. Pe mine irisul, necombinat cu altceva, nu m-a inspirat niciodata, intotdeauna mi-a mirosit a aracet. Cand este si mieros chiar isi pierde orice farmec. Cel al casei Prada este mai rece si artistocratic, un parfum nostalgic si meditativ, asta este cald si coplesitor. Are un usor iz floral, ceva ce-ti aduce aminte de violeta si, poate, de heliotrop. Am prea putini bani ca sa-i irosesc, am si irisul de la Prada pe care nu l-am purtat niciodata (oare de ce l-oi fi cumparat ?), asa ca ii pot spune linistita « pas ». Flaconul parfumului imi displace total : o sticloanta grasa pe un piedestal subdimensionat, cu o culoare care se vrea eleganta, dar reuseste sa creeze un recipient ce-ti aduce aminte de urnele funerare. Sinistru !

Numele parfumului: Calaluna
Casa: Bvulgari     
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2014
Creator:  Daniela Roche Andrier
Gen: feminin
Note oficiale: santal, cardamom, heliotrop, ambreta, para, iris, nota lactonica

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj decent
Persistenta: peste 6 ore
Flacon: Oribil ! Vezi imaginea.
Evaluare : 6/10  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.