Pagini

Faceți căutări pe acest blog

6 iulie 2016

Amore Mio-Roja Dove


Inceputul acestui parfum este un picut citric, dar lipsit de stridentele de prospetime obisnuite. In cateva secunde, parfumul devine rotund, dulce, usor balsamic si lemnos. Mi-e teribil de greu sa disting notele care-l compun (foarte multe in lista oficiala) caci ele sunt foarte bine mixate. Oricum, nu este nici pe departe atat de floral pe cat te-ai astepta dupa lectura notelor. Este un p-arfum unisex care-mi sugereaza un fel de tinctura de leac, o licoare mai degraba cu virtuti tamaduitoare decat estetice. Este moale, caldut, cuminte si imi pare asortat cu culorile toamnei. Imi pare ca da mai bine pe un barbat matur decat pe o femeie. Notele care-mi par dominante sunt ylang-ylang si guaiac, dar mai simt si chestii necunoscute prin el, poate acel balsam gurjun pe care eu nu-l cunosc. De cand l-am mirosit si pana la sfarsit, el fiind foarte liniar si lenes, ma duce cu gandul la o crema grasa cu galbenele-Melkfett. La cate balsamuri ayurvedice are s-ar putea sa ne putem trata crapaturile din talpi cu el. Dupa mine, nu miroase a parfum ci a crema onctuoasa. Amore Moi este longeviv, dar are un siaj decent. Numele parfumului nu-mi pare cea mai potrivita alegere caci nu reusesc sa-i descopar nicio latura pasionala.

Numele parfumului: Amore Mio
Casa: Roja Dove 
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2016
Creator:  Roja Dove
Gen:  unisex
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, mandarina
note de mijloc: trandafir, gardenia, neroli, flori de portocal, iasomie, ylang-ylang, heliotrop, violeta
note finale: ghimbir, piper roz, scortisoara, chimen, sofran, balsam gurjun, patchouli, rom, cedru, santal, vanilie, cacao, boabe de tonka, seminte de morcov, iris, balsam de copaiba, guaiac.
Flacon: standardul casei

Aprecieri personale
Intensitate: medie, cu siaj modest
Persistenta: longeviv
Evaluare :  7/10



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.