Pagini

Faceți căutări pe acest blog

22 iunie 2016

Tuberose-Roja Dove Parfums


Imi incep aventura olfactiva Roja Dove (e aventura caci e greu sa te lipesti de un esantion, darmite de un flacon ) absolut aleatoriu cu Tuberose. De la Roja Dove te astepti la parfumuri complexe, dar, in ciuda ingredientelor adiacente, Tuberose este, asa cum sugereaza si numele parfumului, un soliflor. Inevitabil te gandesti la Fracas si il compari cu acesta. Eu chiar le-am pus in paralel. N-am crezut ca as putea proba Fracas pe 30 de grade, dar iata ca am facut-o si , culmea, azi mi-a parut ca mirose mai bine ca niciodata. Cu exceptia notelor de inceput cand tuberoza lui Fracas este taioasa si demoniaca, usor metalica, ulterior imi pare mult mai blanda decat altadata. Tuberoza lui Roja Dove e mai putin diva si impertinenta, este mai sfioasa si delicata si chiar romantica. Imi pare si mai transparenta, destul de dulce (mai dulce decat cea din Fracas) si parca nu atat de matura. Este usor cremoasa si nitel vanilata. Este, fara indoiala, un parfum bun, dar nu si interesant, exclusiv pentru adoratoarele infocate de tuberoza. Nu prea imi dau seama care ar fi anotimpul acestei tuberoze, poate primavara sau o seara de vara. Are cam tot ce-i trebuie unui parfum: siaj, persistenta, dar nu i-ar fi stricat mai multa personalitate. Fracas are o personalitate mult mai puternica, este crud, narcotic si naucitor.

Numele parfumului: Tuberose
Casa: Roja Dove Parfums       
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2016
Creator:  Roja Dove

Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, mandarina, petitgrain
note de mijloc: floare de portocal, iasomie, tuberoza, labdanum, piersica
note finale: scortisoara, vanilie, mosc
Flacon: standardul casei

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent
Persistenta: longeviv
Evaluare : 7,50-8/10  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.