Pagini

Faceți căutări pe acest blog

7 aprilie 2016

Opus X- Amouage


Ultimul Opus, al X-lea, de la Amouage este mai degraba interesant decat frumos. Oricum, creativ, exprimand o viziune industriala asupra trandafirului. Initial este un trandafir cu vag miros de cuisoare, rece, chiar metalic, dar si verde de la geranium. Este cam intepator, dulce-acrisor. E putin ciudat, dar inca este cuminte. Ulterior are un foarte usor miros de pielarie, dupa care trandafirul, care are inca o doza mare de geranium, se amesteca cu lac de mobila si cu un ceva fructat, care aduce cu o piersica. Oud ? Poate ca are, dar nu stiu eu cum o fi cel de Laos. Iese un trandafir cam futurist si, pentru mine, cam obositor. Parca ma incearca si o durere de cap de la el. Nu ma simt in largul meu purtandu-l si, cu siguranta, nu l-as folosi des de l-as avea. Dar, nu-i problema, nu-l voi avea caci nu mi-l doresc. Imi pare foarte excentric. Il miros si am cam aceeasi atitudine fata de el ca atunci cand privesc un defileu de haute couture cu tinute create de Jean Paul Gaultier. Creative, spectaculoase, socante, extraordinare, dar pentru cine si pentru ce evenimente ? Si uite asa ofensez eu arta cu utilitarismul meu.

Numele parfumului: Opus X
Casa: Amouage   
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2016
Creator: 
Gen:  unisex
Descriere oficiala:
note de varf: trandafir
note de mijloc: geranium, pielarie, acord lac
note finale: note metalice, ylang-ylang, oud de Laos, acord ambrat
Flacon: standardul colectiei

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent, cu siaj bunicel
Persistenta: longeviv
Evaluare :  8/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.