Pagini

Faceți căutări pe acest blog

1 aprilie 2016

Lys Carmin-Van Cleef&Arpels


Parfumul este parte din colectia privata a casei Van Cleef&Arpels, colectie destul de bunicica. Nici parfumul de fata nu este rau, dar nu rimeaza cu gusturile mele caci trebuie sa-ti placa parfumurile dulci si pudrate ca sa te atasezi de el. Este un floral, usor romantic, usor nostalgic, un parfum matur, moale si caldut in care florile sunt incetosate de un norisor de pudra, ascunse sub un praf fin de vanilie si de scortisoara si cu destul de mult piper roz. Nu stiu cum miroase crinul rosu, mie nu mi-a parut sa aiba miros, dar, oricum, nu as fi recunoscut niciodata florile din parfum, mai precis ylang-ylangul si crinul. Unii il gasesc  ca fiind foarte natural in latura lui florala, dar mie nu prea mi se pare sa fie asa. Imi miroase a produs cosmetic cu tenta usor gurmanda. Desi nu este opulent, imi pare cam indesat. Este si foarte static, oarecum plictisitor. Nu ma face sa vibrez, nu ma emotioneaza deloc, dar l-as putea purta. Cu siguranta, insa, nu mi l-as cumpara. A zice ca anotimpul lui este toamna caci degaja destul de multa caldura.

Numele parfumului: Lys Carmin
Casa: Van Cleef &Arpels        
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2009
Creator:  Nathalia Gracia-Cetto
Gen:  feminin
Note oficiale: scortisoara, piper roz, crin, ylang-ylang, vanilie, note pudrate, santal
Flacon: flaconul standard al colectiei private

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj decent
Persistenta: 3-4 ore
Evaluare :  7/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.