Pagini

Faceți căutări pe acest blog

14 aprilie 2016

Gelsomino Indiano/Indian Jasmin-L' Erbolario





Eu nu cred ca producatorul si-a propus sa faca din Gelsomino Indiano un parfum unisex, asa cum este el indexat de Fragrantica. De ar fi fost asa, nu i-ar fi facut flaconul roz bombon, il facea alb, asortandu-l cu culoarea iasomiei. Flaconul chiar arata bine, chit ca eu nu vad nimic roz in parfumul asta. Lumea il aseamana cu Samsara. Intr-adevar, cele doua parfumuri au cateva note comune, dar nu as zice ca sunt foarte asemanatoare. Sunt amandoua parfumuri foarte opulente si destinate celor puternici. Pe Samsara, in varianta actuala, vaduvita de santalul de Mysore, eu nu pot s-o port caci imi produce ameteli si dureri de cap. Nici Gelsomino Indiana nu e tocmai usor de purtat caci este un parfum foarte dens si destul de dificil in primul sfert de ora, poate chiar mai mult timp. Iasomia este frumoasa, dar este mult inasprita de o mare doza de scortisoara care face parfumul foarte lemnos, aspru,  usor amarui si murdar. Ylang-ylangul este zana buna si incearca sa-i mai netezeasca asperitatile si sa-i confere putina dulceata, dar abia santalul, ceva mai tarziu, va reusi sa o faca. Desi nu sunt suficient de calita pentru astfel de parfumuri, trebuie sa spun ca parfumul are materii bune de calitate si are un pret decent, fiind un parfum bunicel. Cine-l poate purta pe Samsara, il poate purta si pe Gelsomino si, cu siguranta, il va aprecia. N-am incercat sa-l port efectiv caci mi-e frica de inceputul lui, dar voi incerca la toamna. E o promisiune pe care o fac Amirei, care, draguta ca intotdeauna, mi l-a facut cadou.

Numele parfumului: Gelsomino Indiano/Jasmin Indiana
Casa: L'Erbolario   
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2015
Creator: 
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, portocala, ceai, ylang-ylang
note de mijloc: iasomie, gardenie, scortisoara
note finale: vanilie, boabe de tonka, santal, mosc
Flacon: vezi fotografia

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent, cu siaj decent
Persistenta: in jur de 3-4 ore 
Evaluare : 7-7,50/10


2 comentarii:

  1. Hertha, sper sa-l poti purta la toamna! Prima ora e greu de dus dar eu deja n-am obisnuit cu el. Pe mine dupa vreo 3 ore miroase demential, ylangul ala il face ingeras. Cu Samsara inca nu am reusit sa ma acomodez, dar pe Gelsomino Indiano il plac maxim. Am nevoie de o sticla de 100ml cat mai repede...

    RăspundețiȘtergere
  2. Auu, esti bolnava rau,Amiro. Ai deja prea multe parfumuri. In ritmul asta, ajungi la 1000 de flacoane in 3 ani si ce te faci? Eu am fost foarte cuminte in ultimul timp, dar mi-am facut un cadou de Paste. Un Donna de la Villoresi pe care-l detest in primele 2 ore caci are un trandafir cam traznitor, sapunos si vulgar, dar ulterior, cand se face garoafa, imi place. De vreo 5 ani ma tot gandeam daca sa-l cumpar sau nu, n-am cugetat niciodata atat inainte de cumpararea unui parfum. Nu l-as fi cumparat, dar il aveau pe Aoro la 50 ml si, de fapt, voiam sa cumpar 2 esantioane de parfumuri de la D&G si nu aveam de ce sa le "lipesc".

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.