Pagini

Faceți căutări pe acest blog

3 martie 2016

Violetta-Bottega Verde

Am ajuns la ultima violeta,Violetta de la Botega Verde, un brand de cosmetice italian care face si parfumuri la preturi accesibile. Din ce am probat in ultimul timp, imi pare unul dintre cele mai reusite  desi nu este nici pe departe violeta pe care mi-am dorit-o. Eu vreau o violeta vesela, umeda si proaspata, dar cum toata lumea amesteca violeta cu irisul sansa de-a o gasi este destul de mica. Violetta de la Botega Verde este dulce si foarte pudrata. In primele momente se simte foarte bine, dar apoi este coplesita de iris. Nu este un parfum soliflor caci are si trandafir. Parfumul este romantic si cam retro, dar irisul il face destul de dificil la purtare. Are vagi asemanari cu Teint de Neige caci cele doua parfumuri au cateva note comune, dar nu are nici pedeparte intensotatea si siajul lui Teint de Neige. In timp se elibereaza de pudra si capata nuante ambrate. Cum ziceam deja, nu face parte din visul meu parfumat.

Numele parfumului: Violetta
Casa: Botega Verde       
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2011
Creator: 
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: portocala, lamaie,violeta
note de mijloc: iris, trandafir
note finale: mosc, ambra, boabe de tonka
Flacon: exista atat varianta cu atomizor, cat si varianta stylo cu bila

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj bunicel
Persistenta: 3-4 ore
Evaluare : 6/10 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.