Pagini

Faceți căutări pe acest blog

19 martie 2016

Peche Jaune-Yves Rocher





Dintre pafumurile cu note fructate de la Yves Rocher, din colectia Les Plaisirs Nature, Peche Jaune imi pare cel mai interesant, chiar as putea spune ca-mi place parfumul desi pana acum nu mi-a placut niciodata vreo piersica de prin parfumuri.  Asta nu inseamna ca va place oricui. Mie imi place pentru ca are o piersica usor fermentata care-mi aduce aminte de un vin spumant cu aroma de piersica de la Angelli. Este o piersica zemoasa, dulce si moale, cu iz de coaja de portocala, dar si cu un usor miros floral, ceva intre lacramioara si trandafir. Unii, care nu voteaza cu el, spun ca li se pare parfumul foarte chimic sau ca ar dura doar o ora. Fara indoiala, are materii prime de sinteza (cu siguranta are linalool si citronellol, dar ambele pot fi izolate si din plante, nu sunt neaparat produse sintetice) dar mie nu-mi miroase chimic deloc. Eu cred ca, in fapt, displace mirosul usor fermentat, ca de drojdie. Pe mine dureaza destul de mult pentru o apa de toaleta fructata. Initial am cumparat un flaconas de 20 ml, dar mi-am mai luat unul de 100 de ml ca sa fac baita in el la vara. Nu este deloc un parfum infantil, este un parfum care miroase a vara si a vacanta, foarte usor de purtat si cu un pret corect.

Numele parfumului: Peche Jaune
Casa: Yves Rocher        
Concentratie: EDT
An de aparitie: 
Creator: 
Gen:  feminin
Note oficiale: piersica
Flacon: vezi fotografia

Aprecieri personale
Intensitate: medie, cu siaj bunicel
Persistenta: 2 ore, poate chiar mai mult
Evaluare : 6,50/10 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.