Pagini

Faceți căutări pe acest blog

15 martie 2016

Noutati la My Fragrance



Magazinul online My Fragrance a facut o mica revolutie. Este stiut ca vindea cateva branduri de nisa care nu erau nici foarte populare, nici foarte bune, ca atare incasarile magazinului, desi era un magazin serios si foarte prompt, nu cred ca au fost la nivelul asteptarilor. De ar fi fost, nu ar fi recurs la schimbari radicale. Mai nou a mai adaugat cateva branduri de nisa si foarte multe parfumuri din categoria mainstream, ultimele la preturi foarte mari, ajungandu-se la o mare ciudatenie : sunt mai ieftine parfumurile de nisa decat cele mainstream. Sa vrei sa vinzi un parfum Elizabeth Arden la 200-300 de lei cand pe Aoro costa 75 de lei mi se pare aberant. Si exemplele de preturi enorme pot continua. In aceste conditii, magazinul nu are nicio sansa de redresare financiara caci are preturi mult mai mari decat in oricare alt  magazin online romanesc. Vad ca s-a renuntat si la esantioane, ceea ce nu-l avantajeaza nicidecum pe cumparator. In schimb, s-au adaugat oarece produse cosmetice. Din pacate este o imperfectiune de afisare a brandurilor, nu pot fi vazute decat brandurile de la A la F, asa ca trebuie luata pagina cu pagina ca sa se poata vedea noutatile.

5 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am uitat acum pe istoricul comenzilor de pe Aoro.Prima comanda am facut-o in 7 ianuarie 2013, iar ultima in18 februarie 2016. Sunt in total 36 de comenzi care insumeaza in jur de 100 de milioane. Si parfumuri si cosmetice. La fel ca multa lume am fost reticenta vreo 2 ani de zile. N-am cumparat nici de pe Aoro, nici de pe Strawberry caci preturile erau suspect de mici, iar armata de denigratori lucra la greu. Cumparam din Sephora, din Marrionaud, din strainatate. Pe vreme aia Strawberry aveau preturi foarte bune, acum au crescut mult. La prima comanda am avut emotii, dar nu mai puteam sa rezist caci era un Eau du Sud de la Annick Goutal cu 115 lei/50 de ml. Mi-am zis fie ce-o fi, chiar daca nu este original, pierderea nu este prea mare, trebuie sa incerc si sa ma lamuresc ce este adevar si ce este minciuna. Mi-a venit flaconul, i-am verificat codul de bare si m-am dus direct in Madison cu el. Parfumul era identic. Dar povestile de pe internet spuneau ca la prima comanda ti se livreaza un original, iar pe urma iti vin falsurile, adica caar fi avut un sistem bine gandit de ademenire si de fraudare a clientului. Am mai comandat de vreo 3 ori, parfumuri de 30 de ml, nu foarte scumpe, ca sa nu fie paguba prea mare. Falsul nu venea. Si uite asa am ajuns la 36 de comenzi , regretand ,desigur, ca am dat preturi duble in magazinele fizice timp de ani de zile. Eu nu-i fac reclama lui Aoro, eu cumpar din foarte multe parti, cred ca nu exista magazin online de parfumuri la care sa nu am cont, dar mi se pare o mare porcarie sa minti, mai ales ca magazinul asta a evoluat in timp. Sa nu uitam ca a fost primul magazin romanesc care a vandut esantioane, adica a facut un comert civilizat (inainte cumparam pe nemirosite o groaza de minuni dupa care le vindeam la jumatate de pret ca sa scapam de ele) si tot Aoro a adus in Romanbia parfumuri de nisa la niste preturi mai accesibile. Cine nu vrea sa cumpere, sa fie sanatos, sa sufle in iaurt si sa dea 690 de lei pe un Robert Piguet in loc de 290. Suntem oameni liberi si ne gospodarim finantele cum ne taie capul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, blogul face cateva figuri.Uneori dubleaza mesajul si trebuie sa stergi unul, dar il pot sterge si eu. Alteori nu-l inregistreaza. Dupa ce ai terminat de scris mesajul, inainte de a apasa pe "publicati", este bine sa-i dai un copy ca sa-l ai in cazul in care ti-l papa.
    Este un mare risc sa trec aici adresa de email. Am avut-o trecuta la un moment dat si m-am umplut de spam-uri de care nu am scapat nici pana in ziua de azi. Asa ca tre sa ti-o dau de asemenea maniera incat sa nu poata fi folosita de robotei. Bati hertha3 si apoi @gmail.com.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.