Pagini

Faceți căutări pe acest blog

2 martie 2016

L'Originalle Violettes de Toulouse-Berdoues

In fotografia din imaginea de mai sus este varianta de Violettes de Toulouse  pentru care am optat eu ca fraiera. Mai este o varianta care are flacon cu pompita. Probabil ca miroase la fel, dar eu pompita nu mai vreau caci am pierdut intreg flaconul de Violette de Parma de la Borsari in timpul record de doua saptamani. Asta pentru ca flaconul nu a stat in pozitie verticala, ci culcat (nu incapea in sertar).

Vreme de 1-2 minute parfumul miroase efectiv a violeta (adica bine), dar ulterior vin peste violeta valuri de praf. Eu fac diferenta intre praf si pudra. Pudra este mult mai nobila. Praful asta este produs de trei note diferite : iris, heliotrop si boabele le de tonka , ultimele dandu-i si un miros foarte sintetic. Este atat de inecacios parfumul incat devine inconfortabil, dand chiar intr-un miros nitel gudronat, de pielarie, dar nuanta asta cred ca vine, in fapt, de la frunza de violeta, nota pe care eu o detest. Spre deosebire de altii, nu pot sa-l compar cu violeta confiata si nu reusesc sa-i descopar nimic romantic. Mi se pare un parfum vetust, de nepurtat azi. Siaj nu are, iar de durat dureaza cam doua ore. Facui o alegere super proasta.

Numele parfumului: L’Originale Violettes de Toulouse
Casa: Berdoues   
Concentratie: EDT
An de aparitie: 1936
Creator: Henri Berdoues
Gen:  feminin
Note oficiale: violeta, frunza de violeta, iasomie, heliotrop, boabe de tonka, zmeura, mosc
Flacon: vezi fotografia

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj cam 0
Persistenta: 2 ore
Evaluare : 5-5,50/10 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.