Pagini

Faceți căutări pe acest blog

18 februarie 2016

Perfectly Marvelous-Diana Vreeland



Parfumul este cam ciudat si, din punctul meu de vedere, prea putin atragator. Nici nu prea stiu cum sa-l descriu. Incepe destul de fresh, dar se mai inmoaie, mirosind mai ales a iasomie si santal. Iasomia este una nitel indolica, dar si ascutita si sintetica, usor acra, care aduce mai mult cu o tuberoza. In secundar e un miros ca de fan umed. E o lupta intre ascutimile iasomiei de sinteza si rotunjimile santalului, note care nu reusesc nicidecum sa se amestece si sa convietuiasca. Chimia lui imi agreseaza creierul, ma zgaraie. Santalul nu este nici el prea ofertant olfactiv, e molatec rau. Parfumul este liniar si plictisitor, iar indolii iasomiei amestecati cu santal nu-mi plac deloc, creeaza miros murdar. Simplist, sintetic, urat si lipsit de suflet ! Nu mi-a placut niciun parfum al acestei case si mi-e si groaza sa le mai miros.

Numele parfumului: Perfectly Marvelous
Casa: Diana Vreeland     
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2014
Creator:  Celine Barel
Gen:  feminin
Note oficiale: santal, iasomie, ardei iute
Flacon: vezi fotografia

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj destul de redus
Persistenta: 5-6 ore
Evaluare : 5/10  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.