Pagini

Faceți căutări pe acest blog

27 februarie 2016

Oud Shamash-The Different Company



Ca sa fiu foarte sincera, m-am plictisit intratat de parfumuri cu oud incat a devenit o corvoada probarea lor. Cred ca am mirosit zeci, majoritatea foarte asemanatoare caci exploateaza vesnic aceleasi note. Parfumul de fata face parte din Collection Excessive a casei The Different Company si este semnat de Bertrand Duchaufour. Inceputul lui chiar mi s-a parut excesiv, greu de dus caci este foarte alcoolic, concentrat si opulent, un amestec de oud, sofran si enorm de multa scortisoara. Primele lui 10-15 minute sunt dificile, dar apoi se imblanzeste sensibil. Spre deosebire de alte parfumuri cu oud, are foarte putin trandafir si este unul cam sters si fara prea mare valoare olfactiva in parfum. Parfumul devine dulce si moale, senzual si balsamic in momentul in care intra in evaporare rasinile, patchouli si balsamul tolu, partea finala a parfumului fiind cea mai agreabila. Ea este si foarte lunga, cu tot felul de nuante schimbatoare de la un moment la altul. Este puternic ambrat si destul de vanilat. Imi pare mai mult masculin decat feminin, dar barbatii care-l poarta trebuie sa tolereze parfumurile mai dulci. Ambra din final s-ar putea sa li se para cam feminina.

Numele parfumului: Oud Shamash
Casa: The Different Company 
Concentratie: EDP
An de aparitie: 
Creator:  Betrand Duchaufour
Gen:  unisex
Descriere oficiala:
note de varf: sofran, scortisoara, piper roz, rom
note de mijloc: trandafir, cypriol
note finale: labdanum, santal, ambra, oud de Laos, note lemnoase, patchouli, balsam tolu, mosc alb, vanilie
Flacon: vezi fotografia

Aprecieri personale
Intensitate: initial opulent ,ulterior intensitate medie, cu siaj bunicel
Persistenta: in jur de  8 ore
Evaluare :  8/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.