Pagini

Faceți căutări pe acest blog

20 februarie 2016

Obsessive Oudh-Al Haramain


Mi-e greu sa pricep de ce Fragrantica indexeaza aceasta casa din Emiratele Arabe la categoria brandurilor exclusiviste. Daca pana acum am mirosit parfumuri Al Haramain la preturi modice, de aceasta data este vorba de un parfum din colectia privata a casei care costa in jur de 270 de euro, iar pe Aoro vreo 11 milioane. Desigur ca m-am asteptat sa miros ceva mai de soi, mai ales ca parfumul are cateva recezii bune, e drept, nu foarte multe. In aceste recenzii se scrie ca ar fi, in fine, un parfum cu oud adevarat. Inteleg eu de aici ca zecile de parfumuri cu oud pe care le-am mirosit, desi cele mai multe costa sume uriase, ar utiliza oud de sinteza sau de slaba calitate. Oud-ul « adevarat » costa enorm de mult si are calitati si preturi diferite, n-am mirosit niciodata un oud « adevarat » ca materie prima si , probabil, nici o sa miros pentru ca este foarte scump, dar ma indoiesc ca tot ce am mirosit pana acum ar fi surogaturi ieftine si ca doar Obssessive Oud, care nu miroase deloc a oud-ul pe care il stim cu totii, ar folosi o materie prima veritabila. Ma mira recenziile bune care i s-au facut parfumului, dupa cum ma mira si incadrarea lui la parfumuri unisex caci este un parfum foarte murdar si mi-e greu sa cred ca o femeie si-ar pune ceva de genul asta pe ea.

Parfumul incepe cu un miros foarte ciudat, care aduce cu mirosul de sertare vechi, unsuroase, si cu mirosul de branza cu mucegai frantuzeasca. Asta ca sa evit a spune ca miroase a picioare nespalate. Este si dulce si amarui. Nu stiu unde este ambra, nu stiu unde este oud-ul. Dupa mine, acest parfum are o imortela si o substanta puturoasa de sinteza care se numeste geranyum butyrat si care miroase exact ca si branza mucegaita. Mirosul asta jegos tine destul de mult, dar se mai atenueaza in timp, ajungand la o nuanta olfactiva care aduce cu mirosul de fan, miros dupa care, iarasi, nu ma prapadesc de placere. Ulterior parfumul se inmoaie si devine cremos, probabil datorita moscului, si capata o vaga nuanta ambrata si dulceaga, usor vanilata, dar care cred ca este obtinuta din ambroxan si nitica vanilina. Interesant traseul parfumului, de la had la angelic. Ajuns in faza asta este deja foarte discret, iar siajul lui este 0. Bun, nici la inceput nu prea avea cine stie ce siaj. Cineva scria ca acest parfum ar dura 17 ore. Mira-ma-s caci eu l-am pus de  vreo 4 ore si nu prea mai simt mare lucru si, ca sa fiu sincera, nici chef sa-mi mai pierd vremea cu el nu mai am. Ca sa nu existe dubii cu privire la autenticitatea parfumului, precizez ca am mirosit un esantion oficial. Dupa mine, acest parfum nu merita mai mult de 100 de lei .

Numele parfumului: Obsessive Oud
Casa: Al Haramain         
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2012-2013
Creator: 
Gen:  unisex ( ???, eu zic ca este barbatesc)
Note oficiale: ambra, oudh, mosc
Flacon: vezi fotografia

Aprecieri personale
Intensitate: medie spre discret, cu siaj redus
Persistenta: nu am stat sa-l cronometrez, minim 4 ore
Evaluare : 5/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.