Pagini

Faceți căutări pe acest blog

13 decembrie 2015

Floral Veil-Grossmith



Parfumul face parte din colectia clasica a brandului, drept urmare nu miroase foarte modern. La ce lista de note are, te-ai astepta la un floral opulent si impetuos, dar este un floral bland, chiar sters as putea spune, dominat de ylang-ylang. Incepe cu citrice si ylang-ylang, foarte cuminte, dulceag, avand  o textura cremoasa inca din debut. Am tot asteptat intrarea furtunoasa a tuberozei in scena, am asteptat si trandafirul, dar nu le-am simtit nicio clipa. Mirosul din introducerea parfumului isi vede linistit de treaba, imperturbabil,  doar ca au disparut citricele. Are si ceva note verzi, dar are si un miros de parfum expirat, care si-a pierdut si alcoolul si multe dintre note. Nu are nerv, viata, e cumplit de plictisitor si saracacios olfactiv. Chiar nu-mi produce nici emotie, nici bucurie desi nu pot sa spun ca este un parfum rau. Nici numele parfumului nu-mi pare potrivit caci prin voal eu inteleg ceva transparent si usor si m-as fi asteptat la un parfum eteric, nu la unul static, opac si dulceag. Siajul parfumului este foarte redus , dar este destul de longeviv.

Numele parfumului: Floral Veil
Casa: Grossmith 
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2012
Creator:  Jean-Marie Santantoni
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: citrice, note verzi, lamaie, frunze de coacaz
note de mijloc: muscata, trandafir, ylang-ylang,orhidee, tuberoza
note finale: ambra, mosc, cashmeran
Flacon: standardul casei 

Aprecieri personale
Intensitate: medie, fara siaj
Persistenta: destul de longeviv
Evaluare : 6,50/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.