Pagini

Faceți căutări pe acest blog

21 decembrie 2015

40 Knots-Xerjoff



40 Knots promite o partida de yachting si ma asteptam la un parfum acvatic, dar, in afara de sare, eu n-am descoperit in el nimic marin, Nici briza, nici apa. Am descoperit un parfum cu note de sinteza, un fel de lemnos aromatic, care nu este mult deasupra unui parfum mainstream masculin. Producatorul nu a listat notele parfumului, cred ca nici nu avea ce sa listeze, ne-ar fi umplut de fagurii chimiei organice, asa ca incercam sa vedem ce descoperim.

Incepe sarat, dar si dulce, dens, cu ceva care seamana cu ambra cenusie. Cred ca are si o conifera. Initial este destul de opulent, dar se face bland intr-un minut, capatand chiar si o textura destul de cremoasa. Ma asteptam sa fie mai ozonat, mai rece, dar mie imi pare un parfum caldut. O fi soarele ? N-as crede. Are ceva lemne prin el, poate cedru si guaiac si cuisoare sau eugenol. E usor picant. Nu miroase rau, dar nu reuseste nicidecum sa ma introduca intr-o atmosfera acvatica si nici  sa ma impresioneze cu ceva. O fi el unisex, dar eu nu l-as purta, imi pare masculin. Dupa jumatate de ora chiar imi pare uscat si prafos. Unde-s stropii de apa ? Unde-i ceata? Nicaieri. Are si ceva rasini, poate cistus labdanum. Numele este total neinspirat si ma simt pacalita. Nu e urat, dar nici frumos. O sa-l uit cu siguranta pana maine caci nu are nimic de tinut minte. Despre pret nu mai discutam ca stim cu totii cat costa un parfum Xerjoff. Poate un barbat il gaseste mai interesant.

Numele parfumului: 40 Knots
Casa: Xerjoff      
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2012
Creator: 
Gen:  unisex
Descriere oficiala: ?????
Flacon: standardul colectiei JTC

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj bunicel
Persistenta: destul de longeviv
Evaluare : 7/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.