Pagini

Faceți căutări pe acest blog

18 noiembrie 2015

White Fire-Tiziana Terenzi



Parfumul White Fire, inteleg eu, ar trebui sa fie construit pe doua entitati contrastante zapada si foc. Zapada a reusit sa o redea, dar focul nu l-am regasit.
Parfumul incepe foarte bine cu o iasomie acidulata, transparenta, usor citrica. Este un parfum curat si prospat, usor rece. Nu stiu cum miroase iasomia chinezeasca, in orice caz avem aici o iasomie care nu are latura aia indolica si care nu este dulce deloc. Parfumul este foarte discret si n-as zice ca are siaj, are consistenta unei ape parfumate de corp in care iti vine a face baita caci nu miroase rau deloc. Ceva mai tarziu, iasomia se indulceste foarte putin  si are un slab miros de flori de portocal. Parca este si mai rotunjoara si mai calduta, dar, oricat m-as stradui, nu reusesc sa percep ceva care sa-mi sugereze focul. Daca pana aici parfumul, desi tare timid, nu a fost rau, de aici incolo nu mai imi place caci incep sa simt moscul caldut, uleios, nitel umed. Strica si mirosul iasomiei, care imi pare usor acra si coclita. Era frumoasa iasomia aia impalpabila, filtrata parca de un vis, dar visul s-a sfarsit si cred ca s-a topit si zapada. Zapada topita are un miros, e drept, tare ciudat, ar putea sa semene cu iasomia asta coclita. Combinatia de iasomie si mosc tine o vesnicie, numai ca eu mi-am pierdut si rabdarea si interesul si n-am de gand sa-i masor performantele de longevitate. Am asteptat destul de mult si n-am simtit nici ambra, nici santal. Poate vin si ele, nu stiu. Cu sau fara mosc, nu cred ca parfumul si-ar gasi multi cumparatori caci azi toata lumea alearga dupa parfmuri complexe, opulente, longevive. Ori noi avem aici un parfum timid si minimalist. Nu pot sa uit ce si-a luat-o pe cocoasa Serge Lutens cu L’Eau Froide care, zic eu, este un parfum cu personalitate si nu-i rau facut. Parfumul Serge Lutens merge pe o tema asemanatoare, atata doar ca el alege doar apa ca obiect de studiu, nu si focul. Si a fost primit…cum a fost primit.

Numele parfumului: White Fire
Casa: Tiziana Terenzi     
Concentratie: extract de parfum
An de aparitie: 2012
Creator: 
Gen:  unisex
Descriere oficiala:
note de varf: note verzi, note acvatice
note de mijloc: iasomie chinezeasca, feriga, ambra alba ( ?)
note finale: santal, ambra, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: foarte delicat,lipsit de siaj
Persistenta: bunicica
Flacon: standardul casei, vezi fotografia
Evaluare : 5,50-6/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.