Pagini

Faceți căutări pe acest blog

29 noiembrie 2015

Tango-Masque


Masque imi este total necunoscut, nu am probat inca niciun parfum al brandului. Din cate am citit, unul dintre prfumurile  Masque, Montecristo, a capatat oarece notorietate. Oricum,  brandul sa afla la inceput de drum si are doar vreo 4 parfumuri din 2012 incoace. Cratoarea parfumului, insa, este o parfumiera independenta talentata, Cecile Zarokian. Din cate am inteles, parfumierei i s-a cerut un parfum care sa descrie o petrecere in aer liber, la ceas de seara, sub o pergola de flori, insotita de muzica. Parfumul in mare parte ar raspunde cererii, dar numele lui imi pare destul de nepotrivit.
Parfumul este frumos, dar nu are piramida olfactiva clasica,  are numai  ceea ce am numi note finale. Acest lucru il face sa fie destul de monoton, aproape neschimbat de la inceput si pana la sfarsit. Parfumul este un acord ambrat usor,  prietenos, foarte placut ca miros, construit in jurul benzoinului de Siam. Are dulceata unui lichior si poate descrie atmosfera unei petreceri de noapte. Alaturi de acordul ambrat se mai simte putin chimen, cu mirosul lui usor animalic care, insa, este total inofensiv in cazul de fata. Florile apar foarte putin pe fondul ambrat si as zice ca trebuie sa fii avizat ca ele exista ca sa le poti descoperi. In partea finala parfumul devine vanilat. Toate bune si frumoase, dar unde este tangoul ? Eu speram un tango mai dramatic si pasional, care iese din monotonia doi pasi inainte, unul inapoi. Deci, daca ii lipseste ceva parfumului este miscarea. Altfel este frumos si foarte comod la purtare.

Numele parfumului: Tango
Casa: Masque     
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2013
Creator:  Cecile Zarokian
Gen:  unisex
Note oficiale: iasomie Sambac, trandafir de Damasc, chimen, cardamom, scortisoara, benzoin, guaiac, cedru, boabe de tonka, santal
Flacon: vezi fotografia


Aprecieri personale
Intensitate: medie, cu siaj redus
Persistenta: longeviv
Evaluare :7,50- 8/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.