Pagini

Faceți căutări pe acest blog

17 noiembrie 2015

Rose Oud-By Kilian


Intamplarea a facut sa miros, unul dupa altul, doua parfumuri pe aceeasi tema. Dupa Santal Royal de la Guerlain, Rose Oud de la By Kilian.
Am mirosit multe parfumuri care combina trandafirul cu oud-ul, dar niciunul mai fin decat Rose-Oud. Parfumul are transparenta unui voal si este usor ca matasea. Este si foarte feminin, mult mai feminin decat altele, desi este catalogat ca unisex. Este finut si de-a dreptul nobil. Sigur ca vor spune multi ca nu merita banii, ca mai bine cumperi un Montale care e mai ieftin. Da, Montale este mai ieftin, mie chiar imi place Dark Purple foarte mult, dar nu are eleganta suprema si nuantele lui Rose Oud. Calice Becker, nasul din spatele parfumului, este realmente foarte talentata. Asa cum spune si numele, accentul cade in acest parfum pe trandafir. El apare chiar de la inceput insotit de sofran. El usor umed, sofranul uscat. Parfumul este dulce, dar nicio clipa lipicios sau imbcasit pentru ca este ceva care ventileaza parfumul si-i face dulceata suportabila. S-ar putea sa fie un strop nemarturisit de geranium. Oud-ul apare ceva mai tarziu, dar nu acopera nicio clipa trandafirul. Cele doua note valseaza impreuna si o fac foarte bine. Cred ca este si un praf de vanilie in parfum desi nu vad vanilia trecuta in note. Imi place textura afanata a parfumului. Dupa mine are un singur cusur : este prea dulce. Dark Purple nu este atat de dulce si este mai usor de purtat. Eu deja mi-am pus interdictie la parfumuri cu oud caci am deja 3 si mai este unul in lista de asteptare caci il am am doar in decant.

Numele parfumului: Rose Oud
Casa: By Kilian   
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2010
Creator:  Calice Becker
Gen:  unisex
Descriere oficiala: trandafir, sofran, oud , guaiac


Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent, cu siaj bunicel
Persistenta: destul de longeviv
Flacon: standardul casei
Evaluare :  9,50-10/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.