Pagini

Faceți căutări pe acest blog

19 noiembrie 2015

Oud&Musk-Cartier


Incepand din 2014, Cartier a lansat o noua colectie de lux, Les Heures Voyageuses. Toate parfumurile din aceasta colectie promit ca ar avea oud, inclusiv cel de fata, Oud&Musk. O fi oud-ul in trend, dar eu deja sunt suprasaturata de el, mai ales ca sunt pe piata deja foarte multe parfumuri gemene. Creatoarea parfumului este chiar Parfumiera casei Cartier, Mathilde Laurent.
Judecand dupa lista oficiala de note publicata de diverse baze de date, inclusiv de Fragrantica, parfumul ar avea doar doua note: oud si mosc. Ar fi ciudat sa fie asa si chiar nu este. Parfumul incepe cu un acord ambrat dulce, cu consistenta de lichior, in care se simte cat se poate de bine un labdanum. Pret de un minut imi seamana cu Ambre Russe de la Parfum d’Empire. Poate fi perceputa si o nota usor animalica, foarte fina si nederanjanta. Parfumul imi pare foarte uscat in textura, iar intensitatea lui este sub medie. Siajul lui este redus. Acordul ambrat are si ceva asperitati foarte masculine, dar nu reusesc sa le identific sursa. In dulceata este si o nota amaruie. Parfumul este un oriental discret, caldut, bun pentru toata ziua in anotimpurile reci. Fiind un parfum distins, merge foarte bine si seara. Sincera sa fiu, eu nu gasesc niciun strop de oud in parfum. Mosc are cu siguranta, dar este un mosc non gras, cu un usor miros de trandafir. Sunt cateva moscuri sintetice usor florale care mie imi plac si aici este un astfel de mosc. Aducand o boare florala in parfum, ii da o nuanta cat de cat feminina. De la acordul ambrat se simte si o farama de vanile. Parfumul este placut, foarte bland, dar, dupa mine, este mai decorativ pentru un barbat decat pentru o femeie. Desigur, nu exclud ca ar putea sa-l poarte si o femeie. Imi pare un parfum de maturitate, care mai mult te aromeaza decat te parfumeaza, dar nu as zice ca asta se constituie intr-un cusur. Dimpotriva, ii da un aer de noblete. Lumea zice ca ar fi longeviv, dar nu prea imi vine sa cred. Eu n-am avut timp sa-l urmaresc, dar, dupa o ora, este deja foarte fragil si nu da semne ca ar fi foarte perfomant din acest punct de vedere. Barbatii care iubesc parfumul, dar nu-si doresc de la el proiectie devastatoare, ar fi bine sa-l incerce. 

Numele parfumului:  Oud&Musk
Casa: Cartier       
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2014
Creator:  Mathilde Laurent
Gen:  unisex
Note oficiale: oud, mosc 

Aprecieri personale
Intensitate: discret, cu siaj redus
Persistenta: nu l-am cronometrat, dar nu cred ca depaseste 4 ore
Flacon: standardul colectiei, vezi fotografia
Evaluare : 7/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.