Pagini

Faceți căutări pe acest blog

11 iulie 2015

Quelques Notes d’Amour-Yves Rocher






Parfumul are un nume inspirat si atractiv, care chiar i se potriveste. El a fost asemanat cu Flowerbomb nu pentru ca ar semana, ci pentru au acelasi nas, Domitille Bertier.
Eu il gasesc un parfum foarte ofertant care are , tocmai din acest motiv, vocatia succesului. Este ofertant caci este usor de purtat, apoi este foarte feminin si gasesti in el si optimism si romantism si caldura si tandrete. Este un parfum ieftin pe care il poti cumpara si mai ieftin, cam la jumatate din pretul afisat, datorita frecventelor reduceri si oferte ale casei Yves Rocher. Este clar ca nu este atractiv doar pretul, ci si parfumul pentru ca el are foarte multe recenzii desi este aparut de curand, in 2014. Incepe cu un trandafir simpatic si jucaus amestecat cu piper roz. Mie imi place foarte mult piperul roz. Are un aer optimist si romantic si un siaj foarte frumos, dar nicio clipa deranjant pentru cei din jur. Il porti usor de parca te-ai fi nascut cu el pe piele. In momentul in care intra in evaporare guaiacul si patchouli devine caldut, moale si motanicios. Trandafirul este deja mai putin conturat, dar se simte. Este si o nota usor gurmanda in parfum si banuiesc ca din cauza ei a fost asemanat cu Flowerbomb. Nu evolueaza prea mult, este destul de liniar si are o longevitate de exceptie pentru un mainstream ieftin, durand peste 6 ore. Il gasesc o achitie excelenta pentru o tinuta lejera, de zi, iar ca anotimp as zice ca i se potriveste toamna. Am citit cateva comentarii (2-3 la numar) care vorbesc despre el ca fiind chimic sau cloying. Parfumul tocmai ca nu miroase a chimie (desi are cu siguranta produse de sinteza), iar dulceata lui nu este exagerata si nu da nicidecum in lipicios si dezgustator.

Numele parfumului: Quelques Notes d’Amour
Casa: Yves Rocher        
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2014
Creator:  Domitille Bertier

Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, piper roz
note de mijloc: trandafir, guaiac, patchouli
note finale: cedru, santal amyris, benzoin


Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj placut
Persistenta: peste 6 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 7,50/10


2 comentarii:

  1. Și mie mi-a plăcut când l-am testat, în primăvara. E frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu lotiunea, dar nu le-am suprapus inca. Am zis sa vad mai intai parfumul. Tine enorm. Abia acum am ajuns la benzoin . E bland, usor vanilat. Vreau sa spun ca face cu siguranta toti banutii. Nici nu stiu cat costa, oricum foarte putin. De 137 de lei, luai 2 parfumuri (al doilea e cadou si e un parfum care nu-mi prea place, Neroli), 2 fasuri de corp si o mascara (ultima e tot cadou).

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.