Pagini

Faceți căutări pe acest blog

26 iunie 2015

Marconi 3-Profumi del Forte




Nasul de botez al acestui parfum imi pare a fi fost total lipsit de imaginatie si de poezie. Sa dai unui parfum numele inventatorului radioului si sa mai pui si un 3 dupa el mi se pare o bazaconie. Cum sa-ti atragi cumparatorii cu un astfel de nume ? Parfumul nu este lipsit de vraja si ar fi meritat un nume mai frumos.
La modul general vorbind despre el, imi pare un parfum balsamic, care emana blandete si iti creeaza o stare de liniste contemplativa sau de meditatie. L-as asocia cu muzica clasica in surdina. Este atat de pasnic... parca ar fi un motan care toarce la infinit. E cam liniar si ar putea sa plictiseasca. Mie mi se pare ca se reduce la un acord ambrat, drept pentru care nu ai cum sa-i definesti o piramida olfactiva caci este cap-coada la fel. Dintre notele listate oficial ma cam uimeste nuca de cocos caci nu o simt si nici nu prea ar avea ce sa caute in compozitia asta. Acordul este un amestec de rasini, mult mai multe decat  balsamul tolu amintit in lista oficiala, vanilie, scortisoara si patchouli. Mie imi miroase si a ceara de albine, gustul ala pe care il simti cand mananci un fagure de miere si i-ai epuizat mierea. Este un acord cald si moale care nu poate fi asortat decat cu o toamna tarzie sau cu iarna. Din cand in cand, mai ales in prima parte a parfumului, razbate de sub rasini o vaga briza florala, un amestec de trandafir cu geranium. Spre final (dar prin final tre sa se inteleaga vreo 6 ore) are doar miros de ambra vanilata. Este, insa, o vanilie de sinteza. Este perfect purtabil de catre ambele sexe, dar imi pare, totusi, mai potrivit unei barbat decat unei femei. Este destul de dulce, dar nu zaharisit. Nu-mi displace, dar nu e genul meu de parfum, e prea cuminte.

Numele parfumului: Marconi 3
Casa: Profumi del Forte 
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2008
Creator: 
Gen:  unisex
Descriere oficiala: coriandru, scortisoara, anason, iris, trandafir, geranium, patchouli, muschi de stejar, vanilie, balsam tolu, heliotrop

Aprecieri personale
Intensitate: medie, cu siaj redus
Persistenta: foarte longeviv, peste 12 ore
Flacon: flaconul standard al casei, vezi fotografia
Evaluare : 7,50/10 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.