Pagini

Faceți căutări pe acest blog

15 iunie 2015

Marché aux Fleurs-Fragonard



Marché aux Fleurs este un parfum  care costa 70lei/50ml, deci este destul de ieftin si nu astepti de la el nici sa revolutioneze parfumeria, nici sa fie nec plus ultra.
Este motivul pentru care nu mi-am propus sa-l tratez cu exigenta. Parfumul a fost bine primit si are recenzii bune. Adevarul este ca, daca iubesti natura si lucrurile simple si curate, nu are de ce sa te dezamageasca. Lacramioara din parfumuri este o creatie de laborator care are de multe ori rezultate dezagreabile, dar cea din acest parfum reuseste sa surprinda foarte bine floarea reala. Este o lacramioara transparenta si usor umeda, proaspata si plina de voiosie. Eu simt trei note in parfum : pepene, lacramioara si note verzi. Pepenele ii da putina ascutime, dar si vigoare. Daca este sa compar parfumul cu ceva de acelasi calibru, l-as compara cu Lily of the Valley de la Yves Rocher. Marché aux fleurs este mai apos, mai transparent, vesel si copilaros, al doilea nu are nota de pepene, este mai dens, mai dulce si mai feminin. Amandoua sunt dragalase si iti ofera realmente « un moment de bonheur » si optimism. Parca te simti mai tanar si fara griji cand il porti. Eu as face baita in el dupa un dus, dar n-am decat cativa mililitri de capatat (multumesc generoasei persoane care mi l-a facut cadou, mi-a facut realmente placere). Dar mai am vreo patru lacramioare de rezerva in garderoba. Cei care spun ca nu dureaza parfumul nu l-au probat cum trebuie. Chiar pe canicula, cand evaporarea este foarte rapida, dureaza minim 3 ore.

Numele parfumului: Marché aux Fleurs
Casa: Fragonard  
Concentratie: EDT
An de aparitie: 
Creator: 
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: pepene, coacaza
note de mijloc: piersica, mazare dulce, lacramioara, iasomie
note finale: flori de portocal, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj delicat
Persistenta: in jur de 3 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 7/10  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.