Pagini

Faceți căutări pe acest blog

14 iunie 2015

Granato-Omnia Profumi




Am avut un singur parfum de la Omnia Profumi si mi-a fost suficient, brandul nu m-a mai interesat niciodata.
Acum, daca tot am primit un esantion de Granato, desigur ca l-am probat. Floralele imi plac de obicei, dar prea multe flori, si nobile si din vegetatia spontana , amestecate cu aromatice nu prea se incadreaza in visul meu olfactiv. Granato are un numar de note descurajant de mare, precum cele din secolul trecut. Parfumul are un debut foarte aromat si dulce, simtindu-se destul de bine coaja de portocala, scortisoara, nucsoara si cimbrul. Mirosul este fresh si destul de insolit, dar cam sintetic. Desi ma asteptam la o avalansa de flori, ele apar greu si timid. Cu exceptia unui trandafir plapand, nu ma pot lauda ca am recunoscut vreo floare. Trandafirul este repede asasinat de o nota de sinteza eterico-acvatica care se potriveste ca nuca in perete cu restul notelor. Aparitia ei anunta dezastrul. Parfumul imi miroase a produs de curatenie, poate un detergent de covoare. Dar nu este totul caci in combinatie intra si ceva usor camforat si uleios (poate un mosc) transformand parfumul in ceva foarte murdar, o cacofonie olfactiva  sintetica. Spre final are un fel de cedru uleios. Cu exceptia notelor de varf, totul este oribil. Constructia parfumului nu are nicio logica, este anarhica, un amestec facut la intamplare in speranta ca poate, poate iese ceva. Rezultatul final este o performanta de uratenie. Eu stiam ca parfumul modern si-a dezvoltat mai mult functia seductiva, dar ne aflam in fata unui repulsiv 100%. Absolut o catastrofa , care m-a saturat de Omnia Profumi pentru inca 10 ani.

Numele parfumului: Granato
Casa: Omnia Profumi    
Concentratie: EDP
An de aparitie: 
Creator: 
Gen:  feminin
Descriere oficiala: iasomie, gardenie, nucsoara, portocala, paducel, cimbru, trandafir, liliac,anason, cedru, santal, vetiver, mosc, vanilie, cardamom

Aprecieri personale
Intensitate: medie, cu siaj modest
Persistenta: in jur de 4-5 ore
Flacon: standardul casei
Evaluare : 2/10 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.