Pagini

Faceți căutări pe acest blog

29 iunie 2015

Anisaldehida




Anisaldehida este un produs de sinteza, incolor, foarte aromat, dulce si tenace. Este cam dificil de descris pentru ca mirosul este destul de complex, mirosind a mai multe chestii deodata. In primul moment mi-a parut ca miroase a migdala si heliotrop , ulterior am simtit si vanilie si un vag miros de anason stelat. Unora le miroase a paducel, are si ceva picant in el. Nu am folosit-o niciodata, dar vad ca se foloseste in procente pana in 10%, nu mai mari. Eu am luat-o in eventualitatea ca incerc un parfum cu nota dominanta de liliac, dar, dupa cum miroase, cred ca merge bine in gurmande, in asociere cu vanilia. M-ar tenta sa o combin si cu lavanda. Sincer mi-e cam frica de substanta asta caci este extraordinar de puternica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.