Pagini

Faceți căutări pe acest blog

16 mai 2015

Smoke for the Soul-By Kilian





Dupa o abstinenta indelungata, am scotocit prin sertarul cu esantioane, sperand sa ma regalez si eu cu amusinatul unui parfum. Mare lucru n-am gasit ( numai parfumuri roz si Galimard-uri de care nu am niciun chef) si Smoke parea cel mai promitator, fiind de la un brand pe care il consider bun.
Notele parfumului n-as zice ca sunt foarte incitante si nu promit nimic feminin desi parfumul se adreseaza ambelor sexe. Inceputul parfumului, foarte efemer, nu este rau. In esenta, este un balsamic care combina o nota rara in parfumerie, eucaliptul, cu grapefruit. Este putin amarui, rece, ciudat, dar interesant. Unei femei cred ca i-ar fi destul de greu sa-l adopte, dar pentru un barbat pare a fi un parfum OK. In scurt timp, devine un parfum lemnos, moale, caldicel, usor uleios si parca murdar. Nu stiu cum miroase cannabisul (stau prost la capitolul droguri) asa ca nu stiu sa-l recunosc. Tutun si cardamom nu simt. As fi zis ca are, pe langa notele lemnoase, niste vetiver. Oricum este un parfum tipic masculin, chiar nu-l vad purtat de vreo femeie. Chiar si ca parfum masculin, nu as zice ca mi-ar placea sa-l simt pe pielea jumatatii mele. Il consider printre cele mai nereusite parfumuri de la By Kilian. Poate fi purtat, fara indoiala,  dar este dezamagitor daca il compari cu celelalte creatii ale brandului.



Numele parfumului: Smoke for the Soul
Casa: By Kilian   
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2014
Creator:  Fabrice Pellegrin
Gen:  unisex
Descriere oficiala: eucalipt, grapefruit, tutun, mesteacan, mate, casmeran, cannabis, cardamom


Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: medie
Flacon: vezie fotografia
Evaluare : 6/10 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.