Pagini

Faceți căutări pe acest blog

30 mai 2015

Hedonist-Viktoria Minya




Primul parfum al casei Viktoria Minya, Hedonist, lansat in 2013, poarta un nume incitant, promitandu-ne placeri divine. Ambalajul, flaconul si notele promit sa-ti activeze hormonii fericirii.
Cei care iubesc parfumurile dulci ar putea fi multumiti sau chiar fericiti caci parfumul este de-a dreptul zaharisit inca din start cand combina piersica cu bergamota. Este si o nota gurmanda, cu siguranta de sinteza, care insoteste parfumul pe intreg traseul lui de evolutie. Dulcele asta are si ceva ascutit in el care ma impunge precum o sageata. Florile ( iasomia si florile de portocal) sunt destul de sterse si cred ca nici nu le-as fi recunoscut caci sunt ascunse sub nota gurmanda. Nota asta mie imi miroase a acetona si fructe fermentate amestecate cu miere si oarece vanilie. In ciuda faptului ca mai toata lumea il lauda, eu nu reusesc sa-i surprind magia si nici sa-l plac. Genul asta de parfum liniar, lasciv si untos (miroase ca esenta de la Dr. Oetker de vanilla buttercream) nu ma aranjeaza deloc. Piersica imi aduce aminte de Yvresse de la Yves Saint Laurent, alt parfum cu care nu m-am impacat niciodata. Nu numai ca nu-mi place, dar il gasesc de-a dreptul indigest, imi provoaca sila caci miroase ingrozitor pe mine. Pretul lui (145 de euro /45 ml) mi se pare cam nerusinat fata de ceea ce ofera. Eu n-as da pe el nici 150 de lei.

Numele parfumului: Hedonist
Casa: Viktoria Minya     
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2013
Creator: 
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: piersica, rom, bergamota
note de mijloc: iasomie, flori de portocal, osmanthus, tutun
note finale: vetiver, cedru, vanilie

Aprecieri personale
Intensitate: medie, cu siaj modest
Persistenta: destul de longeviv
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 4/10 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.