Pagini

Faceți căutări pe acest blog

14 aprilie 2015

Mohur-Neela Vermeire Creations



Duchafour este, indiscutabil, un parfumier foarte talentat, asta neinsemnand insa ca relationez perfect si intotdeauna cu creatiile lui. Casa Neela Vermeire nu-mi este foarte bine cunoscuta, dar, dintre parfumurile pe care le-am probat pana acum, nu m-a vrajit nimic. Excesul de condimente m-a obosit, eu nefiind o fana a parfumurilor foarte picante.
Este motivul pentru care nu am plecat prea plina de entuziasm la explorarea acestui parfum, dar ideile prconcepute sunt paguboase. Trebuie sa spun ca citirea notelor oficiale a fost inutila pentru mine desi , de obicei, reusesc sa-mi fac o idee despre parfum dupa ce le citesc. In cazul de fata, imaginatia mea olfactiva s-a dovedit a fi 0, adica parfumul m-a surprins.
De la inceput trebuie sa spun ca este un parfum foarte complex, cu tot felul de nuante, dependent de mediul ambiant in care se evapora. Mirosit in casa e altfel decat mirosit afara. E un parfum care are nevoiede aer ca sa-si daruiasca frumusetea. E si greu de descris, foarte greu. Debutul este opulent si cu un siaj curajos. Este dulce, dar am mirosit si parfumuri mult mai dulci , asa ca nu as insista pe chestia asta. La prima vedere pare a fi un floral condimentat,dar care are doua nuante oarecum ciudate : una usor citrica, dar care nu cred ca vine de la elemi asa cum crede lumea, ci de la semintele de morcov si una lactonica, moale, care-mi aduce aminte de mirosul ciocolatei albe. Cea de-a doua ar putea fi data de migdala, dar , cu siguranta, parfumul mai are si alte ingrediente de sinteza nemarturisite. Florile le simti  intr-un fel de buchet total atipic in care dominant este trandafirul, violeta fiind foarte palida. Dominant este un fel de a spune . Tradafirul, la randul sau, este ascuns sub alte note si foarte bine mixat cu ele. Parfumul are si un accent ascutit care-mi aminteste, parca, de acetona.Textura este cremoasa daca mirosi parfumul in aer liber si cam uleioasa daca il mirosi in casa, la peste 20 de grade. Aproape sigur ca ambreta este aceea care-l inmoaie. Oudul, ca niciodata, accepta sa fie foarte discret, chiar e dificil sa-l observi. Sfarsitul, ultimele lui ore de viata, nu as zice ca sunt la fel de interesante precum primele doua ore. E cam greu sa-ti placa parfumul la prima mirosire pentru ca el vine dintr-un peisaj olfactiv nou, cu care nu esti obisnuit. Eu il gasesc foarte straniu si interesant, dar nu stiu daca l-as putea purta caci e una mirositul pe incheietura si alta purtatul. Am avut o cantitate mult prea mica ca sa-l pot purta. Presupunand ca ar trece testul cu purtatul, e genul de parfum din care iti ajunge un decant de 10-15 ml caci e greu sa-l porti zilnic. Eu nu prea agreez decanturile, asa ca este putin probabil sa-l achizitionez.

Numele parfumului: Mohur
Casa: Neela Vermeire Creations     
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2012
Creator:  Betrand Duchafour
Gen: unisex
Descriere oficiala:
note de varf: crdamom, corandru, ambreta, seminte de morcov, piper, elemi
note de mijloc: iris, iasomie, trandafir, violeta,migdale, note de pielarie
note finale: santal, ambra, note lemnoase, patchouli, oud, benzoin, vanilie, boabe de tonka

Aprecieri personale
Intensitate: initial opulent, ulterior intensitate medie
Persistenta: longeviv
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 8/10 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.