Pagini

Faceți căutări pe acest blog

30 aprilie 2015

Andiamo/vintage-Princess Marcella Borghese


Andiamo este un parfum al brandului Princess Marcella Borghese, care azi se numeste doar Borghese. Este un parfum aparut in 1970, iar ceea ce am mirosit eu, judecand dupa ambalaj trebuie sa fie o editie veche. N-am gasit nicaieri listate notele parfumului, drept pentru care voi descrie exact ce simt eu.
Parfumul incepe cu un fel de ambra usor bahica, alcoolica. Este destul de dur, de aspru si ma gandesc ca asprimea asta ar putea proveni de la niste boabe de tonka folosite pentru acordul ambrat. Urmeaza un val de scortisoara care aduce cu el si ceva dulceata care acopera asprimile initiale. Este o scortisoara foarte putin vanilata si ea este multa vreme nota dominanta a parfumului. Daca are vreo floare e greu de spus. La un moment dat am simtit un vag miros floral care ar putea sa provina de la un trandafir. Parfumul este purtabil, dar e cam de scoala veche, liniar si plictisitor. Sunt azi parfumuri ambrate mult mai apetisante si mai usor purtabile. Spre final seamana cu Ambre de la Reminescence, dar nu are aceeasi dulceata, drept pentru care imi pare mai usor de purtat. La final, mirosul este ambrat, dar dispare total scortisoara.

Numele parfumului: Andiamo
Casa: Princess Marcella Borghese     
Concentratie: EDT
An de aparitie: 1970
Creator: 
Gen:  feminin

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: longeviv
Flacon: de forma unei coloane cu caneluri verticale, imbracat in partea superioara in metal auriu. Buson cilindric, auriu, cu blazonul Borghese in partea superioara
Evaluare : 7/10  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.