Pagini

Faceți căutări pe acest blog

29 martie 2015

Orangia Bellissima-Delarom




Delarom este un brand de cosmetice care, asemeni lui Nuxe si Caudalie, a inceput sa produca si parfumuri. Parfumurile scoase de brandurile de cosmetice se deosebesc in chip vizibil de parfumurile mainstream caci au in componenta multe uleiuri esentiale chiar daca folosesc si substante de sinteza, avand o tenta mai naturala.
Am sperat ca Orangia Bellissima sa fie macar la fel de bun ca parfumurile de la Nuxe si Caudalie, dar nu este la fel de reusit. Are un miros destul de placut, dar parfumul este foarte firav. Este un fel de citric gurmand care, spre fericirea mea, nu este la fel de dulce ca alte gurmande. Incepe cu mandarine dulci si blande peste care se simte un miros usor vanilat. E placut mirosul, in timp primind un usor iz ciocolatiu si caramelizat. Parfumul nu are insa nici intensitate, nici siaj, drept pentru care nu cred ca va avea mare impact la public. Totusi, el imbraca frumos o piele bronzata. Nu-i simt deloc partea florala, in schimb ii simt rasina benzoica de timpuriu, ea fiind aceea care rotunjeste parfumul si care-i asigura longevitatea.  Desi este discret, parfumul dureaza ore in sir si, zic eu, este un parfum agreabil, de anotimp cald. Probabil ca un flacon nu tine mai mult de un sezon caci trebuie sa-l folosesti ca pe o “brume” de corp. Oricum  te face sa mirosi mai altfel si, cu siguranta, putini vor sti cu ce esti parfumat.

Numele parfumului: Orangia Bellissima
Casa: Delarom   
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2008
Creator: 
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: grapefruit, lamaie de Amalfi, mandarina
note de mijloc: iasomie, floare de portocal african, trandafir
note finale: benzoin, vanilie, caramel

Aprecieri personale
Intensitate: discret, cu siaj redus
Persistenta: peste 6 ore
Flacon: vezi fotografia

Evaluare :  6,50 /10 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.