Pagini

Faceți căutări pe acest blog

1 martie 2015

Nature-Yves Rocher


Pe vremuri, acum vreo 20 de ani, am avut un parfum de la Yves Rocher care mi-a placut. Era prospat si verde ca o primavara. Eram convinsa ca era Nuture si ma bucuram ca ma exista, drept pentru care l-am recumparat.  Dar, dupa ce l-am mirosit, mi-am dat seama ca nu era el. Dand o cautare la parfumurile vintage de pe Ebay l-am gasit : cred ca era  Desire de Nature dupa flacon.
Nature in varianta EDT este un floral neasteptat de opulent si de dulce si mult mai putin verde decat te-ai astepta. Are un miros retro, de anii 90’. Miroase a coaja de citrice amestecata cu flori, dar are si un iz animalic evident. Menta nu simt.  Daca citesti lista de ingrediente data de Fragrantica ar trebui sa aiba lacramioara, trandafir si iasomie , numai ca website-ul Yves Rocher spune altceva la flori. Potrivit acestuia ar avea miros de daphne obtinut prin tehnologie headspace.  Numai ca eu nu stiu cum miroase daphne. Mie imi miroase ca un detergent bun de rufe cu miros floral generic, de sinteza. Daca ar fi sa-l asociez cu ceva din lumea botanica reala, m-as gandi mai degraba la o combinatie de  crin, caprifoi, ambele fanate si un strop de violeta. Imi pare strident rau, ca un parfum rusesc comunist. Mirosul lui imi este tare cunoscut, dar nu stiu de unde. Probabil l-a purtat cineva din preajma mea. Este liniar si neasteptat de longeviv. Daca ar trebui sa-i gasesc o intrebuintare, l-as pune in apa de clatit rufe , in niciun caz pe mine.

Numele parfumului: Nature
Casa: Yves Rocher       
Concentratie: EDT
An de aparitie: 1993
Creator: 
Gen:  feminin
Descriere oficiala: mandarina, daphne, menta, cedru, muschi de stejar.

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent
Persistenta: in jur de 3-4 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 6/10 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.