Pagini

Faceți căutări pe acest blog

18 februarie 2015

Vanille Aoud-M. Micallef




Parfumul este un oriental gurmnad. Eu de vanilie m-am cam plictisit, dupa cum m-am plictisit si de gurmande. Dupa ce am probat cateva zeci, am renuntat sa mai caut unul pe gustul meu. Sunt intoxicata de dulcegarii cu miros de vanilina si de cumarina, drept pentru care n-am probat acest parfum cu mare entuziasm. El are un mare merit : este un gurmand potolit, discret  si finut.
Oudul cred ca este de sinteza si din cel pe gustul europeanului , care nu sufoca cu mirosul intepator, medicinal. Initial este destul de dens si dulce, dar, in 5-10 minute, ramane doar o umbra din el, adaugandu-i-se o pruna coapta. Amestecul este foarte bland si moale, iar dulceata este deja mult diminuata. Pruna imi aduce putin aminte de Liaison Dangereuse, dar e o chestie pasagera. Se simte si putin caramel, care e bine dozat si nu distruge finetea parfumului. Trebuie spus ca parfumul este foarte discret, un skin scent care te parfumeaza cam cat o lotiune de plaja, nu mai mult.  Ar un iz secundar de nuca de cocos. Nu pot sa spun ca l-as cumpra, dar fata de otravurile dulci care se vand ca gurmande azi, imi pare un parfum destul de reusit, discret, feminin si de bun gust.

Numele parfumului: Vanille Aoud
Casa: M. Micallef
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2005
Creator:  Jean Claude Astier
Gen:  feminin
Descriere oficiala: oud, bergamota, pruna, ylang-ylang,  vanilie, benzoin, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: discret, cu siaj foarte redus
Persistenta: destul de longeviv
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 7/10 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.