Pagini

Faceți căutări pe acest blog

27 februarie 2015

Lale/Dominante Blanche?-YsUzac



Parfumul Lale, judecand dupa note, ar putea fi tentant caci promite, printre altele, osmanthus si o floare rara, care infloreste la caderea primei zapezi in Himalaya, Wintersveet, pe care eu nu am mai intalnit-o in parfumuri. E clar ca am abordat parfumul cu mare curiozitate. Numai ca, tot mirosindu-l, n-am gasit nimic care sa ma surprinda sau macar sa-mi produca placere. Parfumul are un inceput, sa zicem, agreabil. Este ca un fel de ceai citric, transparent, aerisit. Cam apos si fara consistenta, dar curat si bland. Pe parcurs devine un floral greu de definit caci florile albe sunt sintetice. Are , cred, si un trandafir timid. Florile astea au o nuanta fructata. O fi caisa ? Posibil.Vad ca pe altii i-a apucat veselia mirosindu-l sau chiar au ajuns la o stare de fericire. Eu, dimpotriva, l-am gasit un parfum umed si rece ca o zi trista de toamna. In notele de mijloc, parfumul devine si cam dulce, un fel de ceai cu mult zahar in care s-au infuzat niste flori, poate o iasomie. Daca initial i-as fi atribuit macar o calitate, aceea de neprihanit si as fi zis ca ar fi putut parfuma o mireasa, acum, indulcindu-se , si-a piedut si calitatea asta. Imi pare un parfum banal, care  se situeaza chiar sub parfumurile mainstream contemporane. E drept ca, pe parcursul evolutiei, mai pierde din dulceata, dar si din miros. Eu nici nu simt notele de final, nu gasesc in el nici ambra, nici tamaie, nici benzoin. Nu stiu daca notele de pe Fragrantica sunt corecte, nu le-am verificat, dar, daca sunt cele oficiale, parfumul asta este cap-coada o pacaleala. Nu mai spun ca acest parfum nu are nicidecum concentratia normala pentru o apa de parfum. Observ ca brandul a disparut din Maison Elysee, probabil nu intamplator.

Numele parfumului: Lale
Casa: YsUzac     
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2011
Creator:  Vincent Micotti
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: osmanthus, portocala, bergamota, mandarina, wintersweet
note de mijloc: sofran, flori albe, caisa, piper roz, trandafir
note finale: ambra, benzoin, tamaie, note lemnoase

Aprecieri personale
Intensitate: discret, lipsit de siaj
Persistenta: in jur de 3-4 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare :  6/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.