Pagini

Faceți căutări pe acest blog

14 februarie 2015

Daphne-Comme des Garcons




Am tot citit recenziile parfumului Daphne pe diverse site-uri si chiar mi-am dorit mult sa-l miros. Iata ca , in fine, imi pot satisface aceasta veche curiozitate. In primele minute mi-am zis : iata un parfum interesant, cu multa personalitate !
Incepe foarte bine, dens ca un liqueur, tandru si moale, cu citrice amarui, cu iz de ciocolata si putina tamaie, sperb impletite. Tuberoza este altfel decat de obicei, blanda si rotunda, tot amaruie, neintoxicanta si fara aere de vedeta. O ambra o glazureaza frumos. Foarte creativ si complex ! Plin de farmec si de mister, dulce ca un nectar, dar un dulce  purtabil. E cald si cremos, bun ca parfum de seara. Numai ca, la un moment dat, toata vraja lui dispare. Peste  tuberoza se aseaza un iz de nuca de cocos, parfumul devine imbacsit si are o evolutie mocnita, lipsita de radianta. Nu-l gasesc nici opulent si nici cu siaj distrugator asa cum adesea este descris, unii comparandu-l chiar  cu Fracas sau cu Habanita. Nicidecum, siajul este aproape inexistent desi parfumul este dens. Putin patchouli are, dar eu nu simt deloc oud in parfumul asta. Dupa mine, este frumos doar in prima faza (sub o ora), ulterior este o catastrofa  lipsita de sarm si de coerenta, un fel de cacofonie olfactiva. Gasesc ca acel patchouli, desi putin, a dat peste cap tot parfumul impreuna cu nota  de nuca de cocos care nu stiu de la ce vine. Pacat, mare pacat caci a inceput minunat. E drept ca se mai drege spre final cand devine usor ambrat, dar ce folos?

Numele parfumului: Daphne
Casa: Come des Garcons       
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2009
Creator:  Antoine Lie
Gen:  feminin
Descriere oficiala: petitgrain, tamaie, sofran, trandafir, iasomie,tuberoza, iris, patchouli, oud,ambra, vanilie

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj redus
Persistenta: destul de longeviv
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 7/10 


Un comentariu:

  1. Ai dreptate, Hertha, cam la fel il simt si eu... Acelasi lucru mi s-a mai intamplat la un alt parfum: Ambre Gris - Balmain, incepul extraordinar, apoi... se fasaie si are si un iz ciudat! :)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.