Pagini

Faceți căutări pe acest blog

9 februarie 2015

Dali (2011)-Salvador Dali



Dali este o versiune reactualizata si modernizata a primului parfum al casei : Dali Le Parfum, creat de Alberto Morillas in 1983, parfum lansat initial intr-o editie de mare lux, intr-un flacon de cristal Baccarat care avea forma buzelor Afroditei, Afrodita cea din sculptura atribuita lui Praxiteles.  Nu stiu in ce masura parfumul din 2011 aduce cu cel din 1983, cei care le-au probat pe amandoua spun ca parfumul din 1983 ar fi fost mult mai puternic. Am cumparat parfumul pe nemirosite, atrasa de faptul ca era o editie limitata, semnata de Alberto Morillas.
Nu pot spune ca-mi place caci imi pare genul de parfum foarte confuz, lipsit de personalitate, pe care, oricat te-ai stradui, nu prea poti sa-l memorezi. Inceptul mi s-a parut dezamagitor. Ar fi trebuit, judecand dupa note, sa fie proaspat, dar nu este. Este destul de dulce si foarte dens. Citricele nu au savoare, neroli este lipsit de radianta. Partea florala este dominata de magnolie care face parfumul foarte moale, cam uleios si caldut. Nu simt efectiv nici trandafir, nici iasomie. Moscul cred ca a distrus parfumul asta, i-a furat conturul si l-a transformat intr-un miros inert, lipsit de gratie si stralucire. Noroc ca in notele de mijloc isi pierde din dulceata. Banuiesc ca parfumul are si componente naturale care-i dau caracteristici de parfum artizanal, parca prea plin si lipsit de aer. Siaj nu are deloc, dar dureaza destul de mult. E mult prea lenes ca sa-mi placa, il gasesc tare plictisitor, lipsit de zvac. Nici feminin nu-mi pare. Am cautat vanilia, dar n-am descoperit-o. 
Flaconul de tip buzele lui Venus are charm la versiunile cu volum mai mic, dar la 100 de ml este de-a dreptul hidos si greu de manipulat. N-as zice ca am facut o cumparatura buna si nici nu l-as recomanda.

Numele parfumului: Dali
Casa: Salvador Dali     
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2011
Creator:  Alberto Morillas
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: nroli, tangerine, bergamota
note de mijloc: iasomie, magnolie, trandafir
note finale: mosc, notelemnoase, vanilie

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj foarte redus
Persistenta: in jur de 6 ore
Flacon: vezi fotografia si textul
Evaluare :  6/10 (cu indulgenta) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.