Pagini

Faceți căutări pe acest blog

20 februarie 2015

Batucada-L' Artisan Parfumeur





Website-ul casei L’Artisan Parfumer iti inoculeaza ideea ca Batucada ar fi un parfum exotic, plin de viata, inspirat de plajele braziliene, de ritmurile de samba si de  un cocktail  numit caipirinha, facut din alcool din trestie de zahar, lamaie verde si gheata.  Cei care il descriu, adeseori repeta descrierea oficila pe care au asimilat-o cu sarguinta.
Citind descrierea oficiala ca si recenziile, m-am asteptat sa fie un parfum pe gustul meu, eu fiind o mare amatoare de parfumuri aerisite, vesele, care foloseste mult mai mult parfum vara decat iarna. Ceea ce am mirosit mi s-a parut de-a dreptul jalnic, nerecunoscand in acest parfum aproape nimic din ceea ce se pretinde a fi. Inceputul parfumului este cat de cat agreabil, parand a fi un parfum de vara, usor, transparent, cu nuante acvatice. Notele de varf sunt destul de dulci, amintind de un ceai slab de menta cu lamaie. Nici menta, nici lamaia nu prea sunt adevarate, n-au nici prospetime, nici savoare. Mirosul este foarte bland si moale, usor cremos, cu un miros secundar ca de nuca verde. Banuiesc ca are si ceva note verzi, ierboase. Partea florala, cu splendida tiara, am asteptat-o mult si bine, dar nu mi-a aparut. Apare un vag miros floral care nu-mi seamana cu nimic din lumea botanica reala, dar mirosul asta este mai mult acvatic si usor sarat. Parfumul este total sintetic, nicio nota nu este asa cum te-ai astepta sa fie. Parfumul evolueaza precum o masina care merge cu viteza a IV-a, foarte lent. Il gasesc excat opus descrierii oficiale, adica lenes si plictisitor. Despre veselie si aer de vacanta nici nu poate fi vorba, parfumul este de-a dreptul trist. Caipirinha nu am baut, dar imi este usor sa mi-o imaginez si nu cred ca seamana cu aceasta citronada dulce care pare a fi zacut 24 de ore fara a fi bauta. Nu simt nici nuca de cocos, simt ceva cremos, probabil un mosc, cu miros de piele umana incinsa. Licoarea asta nici nu-mi da senzatia ca m-as fi parfumat, ci ca m-as fi dat cu o crema hidratanta cu miros de aloe vera. Parfumul nu bate la o distanta mai mare de 5 cm. Induiosator de prost pentru un parfum de nisa si in total dezacord cu descrierea oficiala. Este, intr-adevar, un parfum unisex si s-ar putea ca pe un barbat sa dea mai bine decat pe o femeie.

Numele parfumului: Batucada
Casa: L' Artisan Parfumeur   
Concentratie:  EDT
An de aparitie: 2011
Creator:  Karin Vinchon, Elisabeth Maier
Gen:  unisex
Descriere oficiala:
note de varf: lamaie verde, zahar, menta
note de mijloc: tiara, ylang-ylang
note finale: nuca de cocos, note sarate, note acvatice, note de piele

Aprecieri personale
Intensitate: discret, fara siaj
Persistenta: in jur de 4-5 ore
Flacon: standardul  casei, vezi fotografia
Evaluare : 5,50/10 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.