Pagini

Faceți căutări pe acest blog

18 februarie 2015

Premier Figuier Extreme-L' Artisan Parfumeur




Banuiesc, judecand dupa note, care sunt cam aceleasi, ca Premier Figuier Extreme  din 2004 este creat tot de Olivia Giacobetti, autoarea primei variante in 1994 aparuta sub numele Figuier Extreme. Eu n-am mirosit varianta 1994, dar banuiesc ca aceasta din 2004 este mai concentrata in materie parfumata.
In schimb cunosc Philosykos, un alt parfum cu aceeasi tema facut, insa, pentru casa Diptyque. Parfumul de fata seamana in buna masura cu cel de la Diptyque, ultimul fiind insa , dupa, parerea mea, mai viu si mai bun. Olivia Giacobetti lucreaza si de aceasta data in aceeasi maniera minimalista, folosind un registru restrans de note. Cum era de asteptat, parfumul nu este prea bogat in miresme si este foarte liniar, mirosind cam la fel cap-coada. Parfumul incepe in surdina cu un miros de frunza de smochin, dulce, prafuita, cu un iz usor de fan. Imi pare foarte uscat mirosul, prafos, de parca bietul smochin ar creste undeva in desert . Pe parcurs nu se intampla mare lucru, atat doar ca se mai diminueaza dulceata si frunza capata un vag miros de nuca de cocos. Doar in notele finale sunt oarece schimbari, cand intra santalul in evaporare. Mie nu-mi place deloc parfumul, cum nu mi-a placut nici Philosykos. Daca este, insa, sa le compar, trebuie sa remarc ca in Philosykos se simtea si smochina, iar atmosfera era mult mai umeda si agreabila datorita notelor verzi. Parfumul, desi liniar, avea totusi nitica viata in el. Parfumul aici in discutie mi se pare dezamagitor : un smochin care trage sa moara in pustiu, cu frunze deshidratate, aproape uscate.

Numele parfumului: Premier Figuier Extreme
Casa: L’Artisan Parfumeur    
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2004
Creator:  Olivia Giacobetti
Gen:  feminin
Descriere oficiala: frunza de smochin, smochina, nuca de cocos, lapte de migdale, santal

Aprecieri personale
Intensitate: medie, cu siaj modest
Persistenta: in jur de 4 ore
Flacon: standardul casei, vezi fotografia
Evaluare : 6/10 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.