Pagini

Faceți căutări pe acest blog

23 ianuarie 2015

Velvet Love-Dolce&Gabbna




Imi place garoafa si ma tenta de mult timp Velvet Love. N-am avut unde sa-l probez, drept urmare l-am cumparat fara a-l testa desi are un pret descurajant. Parfumul este un soliflor, cum ma si asteptam dupa citirea notelor. Este o garoafa moale, usor uleioasa, cu multe cuisoare si destul de dulceaga.
Chiar as zice ca sunt momente cand cuisoarele predomina in parfum. Speram sa fie mai bine conturata si mai vesela. Cea din Dyanthus/ Etro este putin mai sintetica, dar cu contur mai bun si mai vie. Desi parfumul este frumos, aveam asteptari mult mai mari de la el dupa ce am mirosit alte parfumuri din colectia privata Dolce&Gabbana. Cea mai simpatica garoafa ramane cea din L’Air du temps/ Nina Ricci (EDT), cu multa personalitate desi este concurata si de alte flori. Cea mai urata garoafa, buna pentu cimitire, este cea de la Calvin Klein, la fix denumita Eternity. Cred ca nici nu-i usor sa faci o garoafa de gradina frumoasa. Absolutul de garoafa, desi foarte scump, nu prea are multe legaturi cu floarea reala.Velvet Love este un parfum liniar si monoton, caldut, de toamna. Are mult iso eugenol si un iz usor afumat. Este destul de discret si are o longevitate decenta, de vreo 4-5 ore. Initial nu am fost foarte incantata de cumparatura, dar la prima purtare mi-a placut foarte mult si l-am purtat cu mare placere. Cred ca i-am dat o nota prea mica. Poate un 8,5 ar fi mai aproape de adevar.

Numele parfumului: Velvet Love
Casa: Dolce&Gabbana    
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2011
Creator:  Rodrico Flores- Roux
Gen:  feminin
Descriere oficiala: garoafa, ylang ylang, piper

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj redus
Persistenta: 4-5 ore
Flacon: standardul seriei Velvet
Evaluare: 8/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.