Pagini

Faceți căutări pe acest blog

26 ianuarie 2015

Fixateur 505 (Grisambol)




Fixateur 505 este o substanta de sinteza produsa de compania Firmenich, care se foloseste foarte frecvent in notele finale ale parfumurilor. Este un lichid de culoare galben pal, insolubil in apa, dar solubil in alcool. Daca este sa-l comparam cu alte produse de sinteza, are un pret destul de  ridicat. Multa vreme nu am stiut cum miroase si ma gandeam la el ca la o substanta minune. Te cam dezamageste mirosul caci este foarte slab, un miros usor murdar si animalic, moale, abia perceptibil de ambra cenusie, cu nuante lemnoase. E clar ca nu prea poate schimba mirosul parfumurilor caci are un impact relativ foarte scazut, in schimb poate sa fortifice parfumurile, sa le sporeasca longevitatea.

4 comentarii:

  1. puteti sa-mi spuneti ce nota de varf se regaseste in parfumurile masculine de tip mainstream si aduce extrem, EXTREM de tare cu mirosul pastei de barbierit gillette?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu prea stiu cum miroase Gillette caci am sotul barbos. Banuiesc ca sunt si mai multe modele de spuma de ras. Apoi sunt vreo 4000 de substante de sinteza folosite in parfumerie, iar eu cunosc putine, doar pe cele folosite mai frecvent.

    RăspundețiȘtergere
  3. Inteleg. Practic am plecat de la o mostra Terre d'Hermes testata random pe incheietura. M-am mirat ca au folost o asemenea substanta in nota de varf intrucat era extrem de similara cu cea folosita in cremele de ras sau lotiunile ieftine de aftershave si nu inteleg de ce folosesc asa ceva, atat de banal si de comun. Eram curioasa ce poate fi pentru ca pare o nota ce frecvent o resimt in destule parfumuri dedicate in mod exclusiv barbatilor.

    RăspundețiȘtergere
  4. In Terre de Hermes este foarte mult Iso E Super. Mie nu-mi place deloc nota asta. Este si in Encre Noir var. masculina si in Light Blue. Toate cele trei parfumuri abuzeaza de ea.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.