Pagini

Faceți căutări pe acest blog

29 ianuarie 2015

Rouge Avignon-Phaedon


Cand am mirosit Roses&Chocolate de la Mancera m-a oripilat combinatia de trandafir cu ciocolata. Rouge Avignon merge, in mare, pe aceeasi combinatie de note ca si parfumul de la Mancera, dar este ceva mai agreabil.
Nu stiu ce au vazut sexy in acest parfum altii, eu il gasesc cumplit de dulce, mai dulce decat zaharul.  Dominant este trandafirul confiat, ciocolata se simte, dar e mai putin puternica si nociva estetic. Eu simt si oud, dar nu-l gasesc listat. Parfumul desi este foarte dens, nu are are siaj spectaculos.Textura, de la mosc, nu putea  fi decat cremoasa. Santalul il infrumuseteaza si-i mai taie frivolitatea gurmanda, dandu-i o tenta usor balsamica.  Dupa ce dispare ciocolata imi pare mai agreabil, mai ales ca se diminueaza si dulceata. Per ansamblu, imi pare cam comercial desi este parfum de nisa, mergand pe o combinatie de note aflata acum pe val, care a devenit deja plictisitoare, combinatie de care a abuzat pana ne-a obosit casa  Montale. Sa te numesti Pierre Guillaume si sa faci un astfel de parfum  abia in 2013, mi se pare cam ciudat caci eu ma obisnuisem  cu un Pierre Guillaume foarte inventiv. Daca nu ai niciun parfum care merge pe combinatia asta de note, daca suporti parfumuri foarte dulci si daca iti plac parfumurile cremoase, Rouge Avignon ar putea sa te tenteze.  Nu vad insa cum ar putea purta un barbat un parfum atat de dulce. Pe mine ma lasa total indiferenta caci am deja vreo trei parfumuri care merg pe combinatia oud-trandafir, parfumuri  pe care  le gasesc mai bune.

Numele parfumului: Rouge Avignon
Casa: Phaedon   
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2013
Creator:  Pierre Guillaume
Gen:  unisex
Descriere oficiala:
note de varf: zmeura, ylang-yang
note de mijloc: trandafir, cacao, trufe, hinoki
note finale: vetiver, santal, mosc, ambra

Aprecieri personale
Intensitate: initial opulent, ulterior intensitate medie
Persistenta: destul de longeviv
Flacon: standardul Phaedon
Evaluare :  7/10



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.