Pagini

Faceți căutări pe acest blog

6 decembrie 2014

Passenger/Femme-S.T. Dupont



N-am reusit sa ma atasez de vreun parfum al casei S.T. Dupont. Passenger are recenzii destul de bune, dar mie nu-mi place absolut deloc.
Inceputul este deranjant de ascutit, verde si citric. Foarte repede intra in evaporare o gardenie chimica, fructata.  Asa-zisa para, care o acompaniaza, e urata in draci. Parfumul e foarte puternic si-mi pare lipsit de noblete, l-as situa undeva la limita dintre strident si vulgar.  Nu stiu de ce este asemanat cu J’Adore caci nu prea seamana, fiind o constructie mult mai simpla , iar latura curata si pura despre care vorbesc unii eu nu i-o descopar. Mie mi se pare chiar respingator, miroase ca niste rufe uscate, proaspat spalate, peste care s-a pus naftalina. Dupa ce dispare naftalina, are, e drept,  un iz de J'Adore. Parfumul ramane neschimbat ore in sir, fiind foarte liniar si plictisitor. Nu e visul  meu de parfum, iar faptul ca este ieftin nu m-ar putea determina sa-l cumpar. O fi el longeviv, dar nu ma mpresioneaza. La cata chimie are in el, sigur ca este longeviv.

Numele parfumului: Passenger/Femme
Casa: S.T. Dupont        
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2008
Creator: 
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, mandarina, para, cocaza neagra
note de mijloc: ciclama, gardenie, trandafir
note finale: iris, santal, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: opulent
Persistenta: destul de longeviv
Flacon: flacon rectangular, aplatizat, cu design modern, imracat in piele artificiala alba, vezi fotografia
Evaluare : 5,50/10 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.