Pagini

Faceți căutări pe acest blog

27 noiembrie 2014

Parfum Divin –Caudalie




Parfum Divin este putin cunoscut, mai ales in Romania, unde, mai nou, a dat molima nisei in populatie. Are putine recenzii, dar aproape toate bune sau foarte bune.
Este si un parfum usor de gasit acum caci farmaciile Centrofarm distribuie produsele de ingrijire Caudalie, inclusiv prfumul. De necrezut, dar numele chiar exprima foarte bine parfumul care te transporta intr-o lume aparte, plina de farmec, relaxanta. Probabil ca explicatia acestei reusite olfactive a unui brand care face doar tangetial parfumuri este parfumierul : Jacques Cavallier. El a reusit sa faca un parfum foarte feminin si gratios. Putine parfumuri mi-au dat o impresie comparabila. Poate doar Pour Femme de la Lacoste. Vreau sa spun ca este un parfum care te cucereste din primul moment si nu te pacaleste nicio clipa caci este frumos pana la sfarsit. Il porti usor, relaxat , nu omori nici oameni, nici muste din jurul tau si te face sa te simti o femeie frumoasa. Daca-i citesti notele, putine la numar, te cam mira produsul final. Nu incercati sa vi-l imaginati caci nu veti reusi chiar daca pretindeti ca va pricepeti la descifrarea notelor unui parfum fara a vedea lista lor oficiala. Desi este floralul floralelor, eu nu simt deloc trandafirul. Se simt insa bine piperul roz (care este febletea mea), vanilia si moscul. Am dat si eu, in fine,  de un mosc finut. De obicei, parfumurile cu mosc sunt atat de cremoase incat devin de-a dreptul uleioase si dezagreabile.  Parfum Divin este molcut, dar pufos. Vanilia e frumos cernuta printre celelalte note, nu va asteptati la vanilina traznitoare a lui Shalimar, este o vanilie discreta. Este atat de floral incat ai impresia ca esti sub un arbore (sau chiar cocotata in el) precum teiul sau salcamul sau liliacul inflorit. E un miros imbatator. Nu stiu ce cusur sa-i gasesc. E foarte longeviv, pe mine a durat 9 ore si are siaj bunicel, dar nu agresiv. Poate ca e prea simplu si liniar, dar in cazul de fata nu ma deranjeaza liniaritatea si nici simplitatea caci iti da impresia de natural. Mie imi plac floralele si zic ca este un parfum foarte reusit. Vad ca lumea l-ar purta vara. Eu l-as purta in orice anotimp, mai putin pe canicula. Va invit sa dati o raita prin farmaciile Centrofarmului si sa-l probati. Costa in jur de 200 de lei, dar isi merita banutii. Flaconul este modest, dar usor de utilizat.

Numele parfumului: Parfum Divin
Casa: Caudalie    
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2014
Creator:  Jacques Cavallier
Gen:  feminin
Descriere oficiala: grapefruit, piper roz, trandafir, mosc, vanilie, cedru de Virginia 

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: foarte buna, in jur de 9 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 9/10 


3 comentarii:

  1. Sa-l porti sanatoasa, Hertha! Zilele astea o sa incerc sa merg intr-o farmacie Centrofarm sa-l testez si eu. Chiar m-ai facut curioasa.... nu da alta dar chiar am reusit performana si nu am mai cumparat nimic de 2 saptamani :)))))) cred ca merit un premiu... poate chiar unul parfumat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu obosesc sa repet: chimia corpului e hotaratoare- dumneavoastra nu va place Interlude Amouage iar mie nu-mi place (deloc) Parfum Divin Caudalie :)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.