Pagini

Faceți căutări pe acest blog

21 octombrie 2014

Sensuous Nude-Estee Lauder



Sensuous Nude este un parfum interesant, cu un aer usor exotic, care, trebuie sa recunosc, nu-i rau deloc .Nu sunt o fana a acestui brand american, dar, de data aceasta, imi place si reclama parfumului si flaconul, toate sunt bine gandite si in concordanta cu parfumul si cu numele lui.
Parfumul incepe cu un miros de citrice si de piper roz, fiind proaspat si transparent, dar nicio clipa agresiv sau intepator. Se indulceste si trece la o textura cremoasa si matasoasa imediat ce apare mirosul de lapte de cocos. Nu miroase ca un parfum ci ca o lotiune de corp sau ca o crema de ingrijire, fiind in chip clar un skin scent bland si prietenos si cu tine si cei din jur. Are si note de flori albe care se integreaza foarte bine in corpul parfumului, fara sa strige nicio clipa. Parfumul nu are nimic stresant, dimpotriva il porti la fel de firesc cum iti porti pielea, e chiar relaxant. Doza de dulceata este exact cata trebuie. Pe nesimtite, fara lovituri de teatru, trece spre notele finale marcate de santal. Are si un strop de vanilie, dar nu mirosi nicio clipa ca o prajiturica. Imi pare un mainstream notabil, rafinat si de bun gust. Sper sa nu se astepte nimeni la un siaj distrugator, parfumul nici nu-si propune sa impresioneze pe aceasta cale. El vrea sa fie un parfum senzual, discret, care este perceptibil doar pentru cei din imediata ta apropiere. De n-as avea atatea parfumuri, poate l-as cumpara caci imi pare ca surprinde foarte bine esenta feminina. Este si unul dintre putinele parfumuri cremoase care-mi plac. Imi pare mult mai reusit decat Sensuous. Finalul finalului devine ambrat si cam dulce, e singura parte care nu-mi place. Trebuia sa aiba si o hiba :)
Am probat si varianta EDP, dar n-am observat performante suplimentare, nici ca intensitate, nici ca siaj. Prefer varianta EDT de aceasta data.



Numele parfumului: Sensuous Nude
Casa: Estee Lauder        
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2011
Creator: 
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota,mandarina, piper, piper roz
note de mijloc: iasomie, lacramioara, lapte de cocos, miere
note finale: ambra, santal, mosc, vanilie, heliotrop

Aprecieri personale
Intensitate: destul de discret, cu siaj redus
Persistenta: bunicica, peste 6 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 8/10 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.