Pagini

Faceți căutări pe acest blog

9 octombrie 2014

Neroli-Yves Rocher


Neroli este un floral minimalist si monotematic din seria Secret d’Essences, care are in centrul atentiei floarea de portocal.
Este o floare grava si sumbra,usor amaruie de la petitgrain, dar si dulceaga. Textura lui este cremoasa, chiar uleioasa caci are foarte mult mosc. Ma asteptam la un parfum mult mai gratios,  optimist si jucaus si m gasit un bolovan inert, lipsit de puls, de vibratie. Dintr-o floare usoara a iesit un parfum greu precum un elefant, intunecat si trist. Nici nu-mi pare un parfum pentru oameni, mai degraba ar fi potrivit pentru un odorizant de camera. Proiectia bate la vreo 10 cm. Textura uleioasa simt ca ma murdareste si nu-mi  este deloc placuta. Iubesc citricele dar nu cele de felul asta.

Numele parfumului: Neroli
Casa: Yves Rocher        
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2013
Creator:  Veronique Nyberg
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: portocala amara
note de mijloc: neroli, floare de portocal
note finale: mosc

Aprecieri personale
Intensitate: sub medie, siaj ca si inexistent
Persistenta: in jur de 3 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare :  5/10 

Un comentariu:

  1. Nici mie nu-mi place, dar fiind printre primii clienti ai firmei atunci cand aceasta a aparut in Romania in fiecare an de ziua mea primesc cate ceva de la ei. Anul trecut am primit Neroli, in alti ani am primit diverse creme, truse de machiaj, etc. Eu il testasem in Mall si nu mi-a placut dar deh... cum spune o vorba din popor "calul de dar nu se cauta in gura". Parfumul a fost gratis oricum o sticluta de 30 ml. N-a trebuit sa cumpar nimic.
    Au lansat unul de curand Quelques notes d'Amour din care mi-au si trimis la posta o mostra dar mi-a fost lene sa stau la coada. Oricum mostrele lor sunt sub forma de servetel parfumat. Probabil o sa-l testez intr-o zi dar nu ma astept la cine stie ce. A fost unul care mi-a placut mult. Se numea Neonatura Cocon dar l-au discontinuat. Cred ca la asta am batut recordul am consumat peste 5 sticle din el. Nu l-am mai mirosit de vreo 5 ani, Mi-a cerut o fata 100 de dolari pe el dar am renuntat sa-l mai cumpar. Pana la urma nici nu stiu daca mi-ar mai fi placut caci intre timp au aparut atatea iubiri ca am si uitat de trecut.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.