Pagini

Faceți căutări pe acest blog

21 septembrie 2014

Vacantele mele-Delta Dunarii











2 comentarii:

  1. Si noua ne place Delta Dunarii, mai cu seama Sf. Gheorghe, unde am petrecut vacante de vis. Era pe acolo si festivalul de film "Anonimul"... Intre timp, aud ca s-a mutat, de anul acesta, in Bucuresti. Pacat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu merg rar in Delta. Am fost doar de vreo 4 ori. Sunt atatea lucruri frumoase de vazut pe lumea asta incat e cam greu sa ajungi de doua ori in acelasi loc. De unele chiar imi este dor, de Maramures, de Apuseni, de Bucovina, de Retezat. Pana lin 1989 am facut o multime de excursii prin tara, ulterior am zis ca trebuie sa vad si altceva. Din pacate, imi cam ocup o mare parte din vacanta cu santierele si nu pot sa ajung peste tot unde mi-as dori. Am o traire speciala cu Mauritius si Seychelles de vreo 10 ani . Inca mai sper sa le vad.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.