Pagini

Faceți căutări pe acest blog

25 septembrie 2014

Fleur d'Interdit vintage-Givenchy


Parfumul a fost creat in 1994 si miroase ca parfumurile  din anii 90’ Creatorul lui, Daniel Moliere, imi este total necunoscut. Are si putine parfumuri la activ, asa ca nu este de mirare. Ne aflam in fata unui floral excesiv si, pentru mine, asasin. Imi pare total lipsit de gratie si de rafinament, de coerenta. E ca un parfum facut de un debutant nemultumit de produsul lui, drept pentru care tot mai adauga cate o picatura si cate-o nota, doar-doar i-o iesi ceva .
Are o multime de note fructate si florale (6 fructe, 11 note florale) care se cearta intre ele, ducand la un fel de isterie generala. Ma simt, mirosindu-l, ca si cum as fugi dupa vreo 30 de iepuri si n-as prinde niciunul. Din notele de varf, daca ma concentrez, pot selecta doar mirosul de pepene verde care ii da parfumului  o tenta acvatica. Dar tenta asta acvatica este anihilata de densitatea fara seaman a parfumului. Inima parfumului este florala, dar dintre flori pot recunoaste doar trandafirul a carui frumusete este tulburata de multe alte flori. Parfumul este de un dulce mieros, dar foarte uscat. Nu prea evolueaza, asa ca este si plictisitor tare. Se simte ca are multe note naturale, pacat ca ele au fost folosite total aiurea. Adevarul este ca ingredientele naturale sunt dificil de folosit in parfumerie, dand adeseori parfumuri violente, parca necizelate. Parfumul imi pare ca striga ca dementul, vrea sa atraga atentia cu orice pret, e ca o femeie cicalitoare si isterica. Imi plac floralele, dar construite inteligent, nu salata din asta de beouf. Comentariile citite vorbesc despre el ca despre un parfum romantic, feminin, ba chiar subtil. Pot intelege perceptiile diferite, dar numai subtil nu-l vad. Timp de o ora, poate chiar mai mult e prea expansiv, ulterior devine mai moale, dar confuz. Adica nicicum nu da bine. Inteleg ca parfumul a fost reformulat si ca variantele mai tarzii sunt mult mai usoare si foarte efemere. Varianta de fata este, cu siguranta, una nereformulata. As vrea sa miros si varianta reorchestrata, dar cred ca a cam disparut de pe piata.

Numele parfumului: Fleur d’Interdit
Casa: Givenchy   
Concentratie: EDP
An de aparitie: 1994
Creator: Daniel Moliere
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: pepene verde, pepene galben, note verzi, frezie, zmeura, piersica, zambila, bergamota, capsuna
note de mijloc: ciclama, violeta, trandafir, gardenie, iasomie, lacramioara, trandafir, liliac, frunze de violeta
note finale: iris, santal, mosc, vanilie, muschi de stejar, heliotrop, cedru

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent
Persistenta: in jur de 4 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare :  6/10


2 comentarii:

  1. Unde l-ai gasit, as face moarte de om pentru el ?????? Il iubesc, am dat gata vreo patru sticle pe timpuri! E floralul perfect de vara, impetuos, feminin, usor de purtat,saltaret! Cand l-au scos am fost bolnava lunga vreme. Imi pare rau de tot ca nu-ti place, eu il plac foarte mult. Asta si Samsara am purtat pana in 2002, cu obstinatie. E drept ca eu iubesc enorm floralele! Poate azi nu m-ar mai satisface, dar atunci asa fericita ma facea ca/parca pluteam cand il puneam pe mine. Seamana mult cu Burberry Weekend, insa weekend e mai putin reusit. Siajul insa e acelasi si de la o distanta se simt cvasi-asemanator.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-mi apartine, Mihaela. L-a cumparat o prietena de pe Ebay. Este in stare foarte buna de conservare caci are atomizor si flaconul a fost plin.Cred ca Weekend este singurul parfum Burberry pe care nu l-am mirosit, asa ca nu pot sa-mi dau seama daca seamana. Si mie imi plac floralele, dar asta nu ca este invaziv rau si are prea multe flori. Nu ma pot bucura de niciuna.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.