Pagini

Faceți căutări pe acest blog

17 august 2014

Divin Enfant-Etat Libre d'Orange


Parfumul este un fel  de gurmand  floral cu o compozitie destul de simpla.
Are un inceput foarte intens care mie imi miroase a cognac. In cateva clipe trece la un acord ambrat mixat cu neroli. Este foarte dulce si dens ca mierea. Este chiar si putin lipicios ca textura. Ar putea fi si niste frunze uscate de tutun, dar in niciun caz fum de tigara sau miros de scrumiera cum  am citit prin alte recenzii. Textura asta lipicioasa este urata tare, cred ca parfumul pateaza. As fi vrut sa simt cafea, dar, oricat o caut, nu o gasesc. E mult prea duce, greu si liniar ca sa-mi placa. In plus, neroli ii da un miros de frizerie, ba chiar de spirt medicinal. Este posibil sa dea mai bine iarna, acum sigur nu este anotimpul lui. Parfumul este catalogat a fi unisex, dar mi-e greu sa cred ca un barbat ar folosi un parfum atat de dulce. Poate un pusti de 16-18 ani. Sigur nu-mi place !

Numele parfumului: Divin Enfant
Casa: Etat Libre d’Orange       
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2006
Creator:  Antoine Lie
Gen:  unisex
Descriere oficiala: mosc, neroli, ambra, tutun, trandafir, piele, boabe de tonka, cafea, marshmollow


Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj redus
Persistenta: destul de longeviv
Flacon: standardul casei
Evaluare : 6/10 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.