Pagini

Faceți căutări pe acest blog

12 august 2014

Oud Velvet Mood-Francis Kurkdjian



Oud Velvet Mood este un parfum ciudat caci exista un contrast izbitor intre notele de varf foarte puternice si aspre si moliciunea de catifea care se instaleaza in notele de mijloc. Eu tolerez oud-ul si nu ma sperie deloc ingredientul, dar aceasta creatie a lui Francis , din pacate, nu mi se pare prea reusita. Parfumul incepe cu oud si sofran. Un oud medicinal, intepator care te loveste in moalele capului.
Cateva minute mai tarziu, parfumul trece printr-o faza industriala cand miroase a cauciuc ars si, de la scortisoara, are si un usor iz de transpiratie caldicica si umeda. Din oud ramane doar o amintire uleioasa si confuza, dar moale. Nu simt balsamul de Copahu, ar fi si greu de simtit caci este o nota discreta, dar cred ca el confera moliciunea parfumului. E un sofran cu textura de catifea amestecata cu ulei si nu-mi place deloc. Agonia parfumului e lunga si foarte masculina, imi miroase a ambroxan. Poate barbatii sa-l gaseasca mai atragator, eu, ca femeie, nu pot purta un parfum de felul asta. Primul oud al lui Francis, cel din 2012, mi s-a parut mult mai bun. Acesta este si foarte scump si n-as zice ca-si justifica banii.

Numele parfumului: Oud Velvet Mood
Casa: Francis Kurkdjian 
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2013
Creator:  Francis Kurkdjian
Gen:  unisex
Descriere oficiala: sofran, oud, scortisoara, balsam Copahu

Aprecieri personale
Intensitate: initial opulent, ulterior intensitate medie, siaj redus
Persistenta: destul de longeviv
Flacon: standardul casei
Evaluare : 5/10 


8 comentarii:

  1. Dintre cele testate de mine de la aceasta casa pana acum doar Acqua Universalis Forte mi-a placut si l-am cumparat. Pe Oud Velvet Wood nu-l stiu si nici pe Pluriel, cel lansat de curand nu-l stiu. Imi plac unele parfumuri ale lui Kurkdjian, facute de el pentru alte case si mult mai accesibile la pret. Si pentru brand-ul sau a facut parfumuri frumusele, dar cu exceptia lui Acqua Universalis Forte pe celelalte nu le-as cumpara.

    RăspundețiȘtergere
  2. * Am vrut sa spun Oud Velvet Mood, dar sunt pe telefon si ma dispera tastatura asta mini.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place si Absolue pour le Matin si nu este rau nici Apom pour Femme. Pe Pluriel nu l-am testat nici eu. Uneori mai depinde diagnosticul nostru si de starea psihica si de anotimp si de ce am mancat ieri si de alti factori. De multe ori mi-a placut un parfum ca apoi sa nu-mi mai placa. Suntem ciudati tare. Invers nu s-a prea intamplat (adica sa detest mai intai si apoi sa iubesc). La Black Orchid, dupa prima pulverizare, am crezut ca nu ne vom imprieteni niciodata, dar dupa o ora mi s-a parut cu totul special. Dar era in aceeasi zi. Are deschiderea cam dificila.

    RăspundețiȘtergere
  4. Stai linistita ca si eu patesc la fel, nu sunt in stare sa dau un SMS ca nu vad tastele sau apas pe tasta vecina.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acesta si Absolue por le Soir sunt tare urâte! Pe Pluriel l-am pus pe mana. Nu aveau eșantioane. As fi luat. Este frumos, dar comercial. Persistenta insa este fantastica. Si APOM e frumos in ambele variante. Insa sunt destul de scumpicele si mai sunt atatea variante de testat si de luat. Exact cum spune Amira...

    RăspundețiȘtergere
  6. Am patit sa urasc si apoi sa iubesc cu Ricci Ricci. In rest, majoritatea favoritelor mele au fost initial parfumuri meh, de indiferenta maxina.

    Poate sa imi spuna si mie ce dzeului inseamna acel Apom???? De la ce vine? Suna foarte aiurea!
    Manuela, am vazut ca ti-a placut Boudoire. Si verisoarei mele i-a placut enorm la inceput, se felicita pt blind buy. Apoi, cu fiece purtare indelungata i se mai carnea un pic nasul. Pana ce numai ciorapi transpirati de nylon simtea proiectat in creier. Si l-a maritat la o colega dupa cam 3 saptamani. Nu stiu ce sa zic, sincer iti doresc sa nu patesti la fel! :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. APOM este un acronim. Francis spune ca ar insemna'“A Pice of Me” . Era frumos ce voia sa ne comunice si sa ne daruiasca, dar este asa de lipsita de poezie prescurtarea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma gandisem ca trebuie sa fie un acronim, numai ca nu reuseam cu niciun chip sa inteleg de la ce vine. Multumesc!

    P.S. Hertha, cred ca ar trebui sa pui undeva in bara din dreapta un widget pentru commenturi, ca e greu de umblat prin toate recenziile pt a vedea cine a mai comentat si la care recenzie. Stiu ca tu le vezi pe toate in dashboard, dara noi nu, si e tare pacat! Cred ca ar creste mult si traficul pe blog si s-ar suda mai usor comunicarea!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.