Pagini

Faceți căutări pe acest blog

18 august 2014

Dark Purple-Pierre Montale



Nu sunt o impatimita a casei Montale si nici a oud-lui, dar m-a cucerit Dark Purple. El are ADN-ul tipic parfumurilor Montale, descinzand din traditiile parfumeriei arabe. Te cucereste inca de la inceput cu notele fructate, dulci-acrisoare, peste care se aseaza petale de trandafir si oud.
Trandafirul este dulce, dar inviorat mult de geraniu, oud-ul are nuanta lui medicinala, dar e moale si perfect purtabil. Textura parfumului  este foarte cremoasa ,aderand frumos pe piele si imbracand cu tandrete  intr-un nour parfumat. Nu as zce ca are siaj devastator cum am citit in alte comentarii. Atat siajul cat si intensitatea sunt decente si suficiente. Este balsamic si usor gurmand de la trandafirul fructat ce-ti aduce aminte de o dulceata buna turceasca. Nu este nicio clipa dificil, este foarte usor de purtat si foarte feminin.



Numele parfumului: Dark Purple
Casa: Pierre Montale      
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2011
Creator:  Pierre Montale
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: portocala, pruna
note de mijloc: muscata, patchouli, trandafir, coacaze rosii
note finale: lemn de teck, ambra, mosc, oud

Aprecieri personale
Intensitate: putin peste medie, siaj frumos
Persistenta: longeviv
Flacon: butelie din aluminiu, de culoare mov
Evaluare : 9/10 


4 comentarii:

  1. :) Si eu l-am găsit de-a dreptul cuceritor! Si într-adevăr ușor gurmand. ..pe mine a luat multe complimente. L-am purtat o data la munca...

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai facut o achizitie buna cu el, Manu. Cred ca il voi cumpara si eu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Apoi nu l-am luat. ..a ajuns o mostra la mine...as vrea eu! :))

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.