Pagini

Faceți căutări pe acest blog

14 august 2014

Baiser Vole-Cartier



Mathilde Laurent si-a propus sa redea in acest parfum un buchet imens de crini. Desigur ca nu era un lucru usor caci din crin nu se poate extrage nici ulei esential, nici absolut, drept pentru care floarea a trebuit sa fie reconstituita din alte note.
Daca nu as fi citit notele parfumului, eu nu as fi zis niciodata ca miros un crin si ma minunez ca lumea simte crin. Crinul are miros mai rotund, mai dulce si o vraja narcotica. Mie imi pare un buchet floral omogen, foarte verde si proaspat. In deschidere el are alaturi si niste citrice, dar pe parcurs le pierde. Parfumul este foarte liniar si oarecum plictisitor. Sincer, ma mir ca sunt femei care afirma ca au consumat 3 flacoane din acest parfum. Eu nu as putea sa-l port prea des si nicidecum doua zile la rand. Il am de cateva ore pe incheietura si déjà ma obsedeaza mirosul lui. Prima jumatate de ora, floarea denumita crin este proaspata si verde, crocanta, luminoasa, curata. Nu este nici prea dulce, nici prea acra, ulterior isi pierde din calitati. Parca e mai acra, parca simti ceva chimie, ceva care-mi aduce aminte de acetona,  ba chiar si de penicilina, parca e cam obosita. Cand a aparut, in 2011, era sa-l cumpar dupa prima mirosire in Sephora, dar mi s-a parut ciudat ca nu evolueaza deloc. Mi-am pierdut rabdarea tot asteptandu-l si-am hotarat sa nu-l iau, sa-l  mai probez cu alta ocazie. Nu cred ca am facut rau caci nu l-as fi iubit niciodata. Nu pot sa zic ca este un parfum rau, dar, oricat mi-ar placea mie parfumurile minimaliste, acesta imi pare tare neinteresant.

Numele parfumului: Baiser Voler
Casa: Cartier       
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2011
Creator:  Mathilde Laurent
Gen: feminin
Descriere oficiala: citrice, note verzi, crin

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent
Persistenta: in jur de 4-5 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 6,50/10   


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.